söndag 26 december 2010

God Jul

Nu har vi haft julbord med familjen.

Jag fick i mig ett ägg, 1 msk Jansson, 2 små köttbullar, en korv och lite skinka. Sen blev jag lite kallsvettig och gick på prommis med hunden för att komma bort från matdofterna ett tag.

Nu diskar mamma och mormor (bästa julklappen) innan vi skall dricka min "Thord-glögg" som nu varit lagrad i 2 år :P och dela ut julklapparna.
Skönare snubbe än Thord är svårt att hitta!

Jag är dödstrött...sitter bara och stirrar :O

Sen kommer Ege och vi skall se inception allihopa. Mamma och jag försökte se den på bio men jag var uselt humör den dagen och blev förbannad för att jag tyckte filmen var löjligt invecklad...så jag gick efter en timme :P

Men eftersom alla TJATAR om den häör filmens "storhet" så skall jag ge den EN chans till...men det blir fan bara en. Om en film inte totalgreppar mig inom en timme...så är det fan inte värt det tycker jag.

Fan vad gött det är att höra ljudet av någon annan diska i ens kök. Hemtrevligt.
Fast nu undrade min mopsiga diskmaskin mamma om jag "har tagit semester helt och hållet"...."ASKUNGEEEEEEN"....

Nåväl...vad är en bal på slottet....

herrå och sånt :P

Inga kommentarer:

 
Web Analytics