torsdag 30 juli 2020

Funtat på ny blogg....

Men denna passar ju ff så bra :P

Jag är fortfarande bitter haha men med åren har jag liksom fattat att det är såhär livet är. Smällar på smällar om man väljer att fästa uppmärksamheten på det.
Med ÅLDERN (vilket är något jag funderar mycket på nuförtiden) inser man hur futtiga saker är EGENTLIGEN och det som betyder något är att dom man älskar mår bra, man själv mår hyffsat eller att man jobbar på det och att man uppfostrar sin unge med mycket kärlek och trygghet.

Allt annat är mindre viktigt.

Men det är klart när man sitter där den 8e i månaden, lönen är ett minne blott och ungen skall på barnkalas, det finns middagsbjudningar och huset är fullt av tvätt att vika så kan man ju tillfälligt falla till föga och slicka sina små patetiska sår.

Men alla dom saker jag trott varit jordens undergång: mostrar, situatiuoner med maken, ekonomi och företag......allt löser sig. På ett eller annat sätt och man måste bara ha is i magen och veta att det är ett steg i taget och även om man inte gillar läget där och då så ändras det.

Nu måste jag kila....

Hoppas jag skriver mer snart...har mycket att skriva.

Peace

Inga kommentarer:

 
Web Analytics