tisdag 7 augusti 2012

Jävla insomnia

Igår natt KUNDE jag inte fakking somna. Jag skulle ba spela lite logo-spel innan jag somnade.....wopppsssss när blev klockan 2 :O okej..okej skall sova...nähä...det gick inte....okej jag spelar lite till....OOOOJJJJJJ klockan är 03.51 och jag är inte ens lite trött :P fakk...nu måste jag sova.....jag är täppt i näsan och det vaaarmt härinne och jag kan inte andas jag svettas jag kan inte sovaaaaaaaa....okej...lyssna på Faithless Insomnia och spela lite till med nässpray....

Somna dåååååååååååååååå.....

Vaknar 5 i ett svettbad och vill gråta....jag HATAR att svettas i sömnen...kudden, håret allt känns fuktigt och...blääääääää.....öppnar fönstret..äter en bit macka...är arg över att jag ätit för mycket och undrar om det verkligen hjälper att äta...går och lägger mig igen och somnar äntligen.....BEEPBEEEPBEEEPPPPPP DAGS ATT VAKNA...aaah vänta...ska...ba...zzzzzz....åååh vad jag ville stanna hemma men jag hade ingen aning om mina bokningar så det är bara att skutta upp...heh....vältra mig upp..stå och svajja vid sängen som en förbannad bålgeting....vackla vidare in i badrummet...bara en dusch hjälper nu!

Motarbetar impulserna att sätta mig under det varma strilande vattnet och vagga på botten av badkaret som ett våldtäcktsoffer i en film...då fastnar jag där och kommer aldrig upp mer.

Gå ur badrummet undviker min hunds undrande blick som frågar om vi skall gå ut....

Rafsar ihop håret med lite accessoarer och drar en klänning över huvudet. Mot jobbet (hunden får knipa tills hundtanten kommer).

Lunkar till jobbet varje steg är som mount everest....

Har knappt fungerat alls på hela dagen och vill gråta hela tiden (jag och sömnbrist=gråtmildhet).

Har tänkt gå hem 1000 ggr men känner tat det är illojalt mot dom andra.....har inte haft en enda fakking kund på hela dagen....höll ut för jag hade en kl 17...som just messade och avbokade. Tänkte då gå hem men då ville 2 personal gå...alltså stannar jag.....blöööööööö

Helt körd!

Fakk it

Inga kommentarer:

 
Web Analytics