tisdag 3 april 2012

En till galen dag...

Jag har en galen tillvaro just nu.

Dalle hade en lägenhet på g och skulle träffa snubben och titta på den idag. Han hade sagt att han skulle komma från Öret och för att vara säker på att hon var en seriös hyresgäst skulle hon betala 1000 pix i "handpenning" som soppapengar och tid så han inte åkte i onödan. Hon anade lite ugglor i mossen men var för desperat att fixa lya för att neka så hon bad att mötas halvvägs och pröjsa 500.

Snubben var såklart fakking okontaktbar hela dagen och Dalle blev så spänd att hon såg ut som hon skulle gå i bitar. Så jag lämnade salongen till Mickis och åkte med henne till lägenheten för att möta den här nissen.

Hon hade kollat att hans kontonummer stämde, att han var skriven där han sade och att hans telefonnummer hade ett abonemang med samma namn.

Vi var typ dom 10e personerna som kom dit o hade stämt möte med fuckot och blivit blåsta. Fast alla andra hade pröjsat 1000 spänn så man får väl se det som NÅGOT positivt iaf.

Dalle var inte så knäckt över pengarna som att hon återigen står på ruta ett bostadsmässigt.

Så vi ringde polisen och anmälde...sen försökte vi köpa mat mendet var nån jävla coop från 1600-talet så vi köpte en burk bea och gick därifrån :P

Sen åkte vi tillbaka till salongen och stängde och räknade allt och låste. Väl hemma så köpte vi tröstmat åt Dalle i form av en ciao ciao att dela på och lite pommes och bea...jag fick såklart damp och trodde jag var stålkvinnan och åt ca 10 pommes doppade i bea. Inget hände...jag tänkte WOOOW...sen åt jag köttbiten på min pizzahalva och insåg att om det är oxfilé så heter jag Pamela Anderson...det smakade åsna :/ fiiifan.

Hmm...sen lämnade jag en städande Dalila (ångestnivån var HÖÖÖÖG hos min lilla fru)...för jag hade lovat mamma att hjälpa mormor packa väskan till Turkiet. Hon hadetydligen dragit fram vidrigt fula kläder som ingen av oss någonsin sett eller kunde kombinera med något och mamma orkade inte ens försöka få till något eftersom dom är lite för nära genetiskt för att kunan ha en sån konversation.

Så jag kom dit och tänkte hur svårt kan det vara?

Det blev nästan kast med liten tant kan jag säga.

Fiiiifan vad störigt det var. Hon hade 15 högar med ett par trosor, ett linne och ett par strumpor...när jag frågade i tur och ordning vad varje liten hög var så sade hon, som om det var det självklaraste i universum att det var ju givetviiis hennes underkläder som hon skulle ha på sig på planet. Alla 4 uppsättningar?

Jag vet vad hon har på sig och vad hon passar i och trivs i. Hon vet inte det...jag fick BÖJA loss hennes fingrar runt asfula gamla flannellskjortor i storlek 52 och hon är nu storlek 38.

Tillslut lade jag armarna runt henne och lyfte upp henne och gick iväg med henne till ett annat rum och satte ner henne. Jag tog med mig kappsäcken annars hade hon pckat om den 14 ggr i natt och sen gick jag. Jag höll på att bli skogstokig!!

Hon kan komma med en skiftnyckel och säga att det behövs i bagaget och vara fullt övertygande om att det är nödvändigt!! Hon plockar fram absurda saker. Mitt i allt kom min mage på att jag hade ätit pommes och bea så jag fick gå och förstöra mormors badrum. Mitt anus kommer aldrig bli detsamma igen :P HEEEELVETE vad jag inte kommer äta DET igen :P (inte anus utan pommes o bea).

Sen körde jag hem med hennes grejjer till mamma för dom skall åka imorrn kväll. 10 dagar :P (:D)

När jag kom hem fick jag en impuls att prova mina galnaste smalaste jeans. Jag var redan på destruktivt humör...why stop liksom :P jag höll på att ge upp halvvägs men Dalle tjatade på migg att fortsätta...och dra på fakking trissor....DOM GICK PÅÅÅÅÅÅÅÅ bifogar en fakking jävla bild så ni kan se BEVIS!!!

Nu orkar jag inte skriva mer...

Jag vill skriva om annat :P

Min andra fru sover hemma i Björklinge i natt för hon skulle färga en granne. Hon kommer tillbaka imorrn. Skönt att ha mina fruar hemma även om det var jävligt trist för Dalle :(

Puss






1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill oxå ha såna jeans!!

 
Web Analytics