lördag 28 april 2012

Fucking Hostile :P

Nä inte jag...låten jag lyssnar på :D

Jag är fortfarande fast i det här jävla tillståndet :P fjärilar i hela kroppen.

Idag jobbar jag fast inte laser utan bara reception/kassa/försäljning. Vi har missat ca 20 kunder redan och klockan är bara barnet. HATAR det!!!! Men men...

Jag slår knut på mig själv snart..måste nog ut o jogga idag om jag skall överleva dagen :P och sen är det hög tid att börja träna igen.

Från ett ämne till ett annat. Nu skall jag börja blogga igen tror jag...det är föööör mycket tankar i mitt huvud...jag tänker ca 4 tankar i millisekunden och glömmer slutför precis allt. Måste tömma ut lite skräp :P

Mina favoritkusiner kommer nu i helgen och bor hos mig och det sköna med dom är att dom sköter sig själva :D och att dom är så jäääävla reko.

Hahaha för ett par år sedan festade vi loss en kväll och det var den galnaste festkvällen nånsin. Det slutade med att jag och Erik (bästa killkussen) balanserade på broräcket på skolgatan haha det måste vara 4 meter högt och går i en båge utmed gatan. Jag vinglade upp till bågens krön och insåg att jag var asfull och stog där och vinglade och undrade hur faan jag skulle komma ner med tanke på att jag också kom på att jag har höjdskräck :P

Hehehe det var en sommarkväll...ni vet en såndär helt perfekt festkväll..ingen fuckade ur, alla var på toppenhumör och alla som jag älskade just då var med.

Mina kusiner är från mammas sida och born and raised i Gällivare. Dom är dom finaste männsikorna man kan träffa. Riktiga naturknuttisar med skotrar, skidor, maskiner och hundar. Men så jävla high tech och bara så coola. Dom är mina idoler faktiskt.

Dom har huvudet påskruvat på rätt sätt, hjärtat på rätta stället och fötterna på jorden. Dom kan få mg at önska att jag vuxit upp med dom i norr. Jag är så lycklig att vi har så fin kontakt. Dom vill alltid bo hos mig när dom kommer...iaf Erik, hans tjej Catrin och min lillkusin Anna. Erik och min bror är lika gamla (iaf fysiskt :P -81or) och Anna är yngst (85a).
Dras storebror Anders är inte fullt lika social som dom här två (han och jag är lika gamla)och han brukar inte komma lika ofta. Nu har han fått barn också så....äh ;)Vi är lite olika :P

Annapanna kommer först imorrn. Dom skall gå och se maskinen som är något band som är populärt nu :P (pensionärspoängen haglar). Jag bangade på konserten men sa att jag kanske henkar på efterfesten som är på BJ imorrn kväll...vi får se ;)Birger Jarl har mest småbarn och predatorer nuförtiden :P

Sen är det champagnefrulle på valborgsmorgonen. Dom skall på nån kompis frulle och jag skall till mina älskade granar Glen och Linda och sen får vi se om det blir forsränning och allt annat som valborg har att bjuda på. Måste ge min hund nå lugnande så han inte fuckar ur...det brukar vara så mycket smällare och skit.

Hmmmm....jag har så mycket överskottsenergi att jag nästan svävar. Det är fruktansvärt irriterande :P
Jag har fan aldrig drabbats av något sånt här förr...NÅNSIN.

Stört!

Puss



Inga kommentarer:

 
Web Analytics