söndag 8 april 2012

Påsksöndag

Det är helt overkligt att vara ledig såhär länge. Om nu bara pappa kunde fatta vinken att jag inte är intresserad av att prata med honom så vore det ju guld.

Orka ringa och låtsas som ingenting har hänt efter han betett sig som en h-unge.
Imorgon tror han att vi skall hänga i min plastbrors lägenhet i stockholm. Eller rättare sagt han förväntar sig att jag skall vara chaffis.

Jag kan ju känna lite...kyss min lasrade anusring...

Igår och fredags var jag i Örebro och hälsade på Tommy och Sussi och flickorna. Vi åkte och fikade hos Jonas föräldrar och det var mysigt. Men jag känner verkligen hur jag är förbi det nu. Jag är inte ledsen eller ens NÅGOT längre. Det är asskönt.

Jag fick uppleva något förra helgen som gav mig andra perspektiv.
Så jag är över hela Jonassorgen.
Det finns kärlek efter ex :P hoppas jag får uppleva det...inte bara smaka på det.

Men jag behövde få göra det för att släppa det allra sista.

Så den 3-åriga TORKAN är över folks...

Vet ni vad...jag får avvakta lite mer innan jag skriver. Just nu finns det så mycket jag vill skriva för bloggen är min allra ärligaste ventil...men jag...får vänta.

Så...om det går lite längre mellan inläggen...please forgive me. Det blir bättre när jag vet mer :P

/ Preoccupied brain


Inga kommentarer:

 
Web Analytics