onsdag 4 april 2012

Epiduraler och galenskaper

Asså mitt galna liv fortsätter ;) nu är klockan OANSTÄNDIGT mycket och jag är fortfarande uppe. VI har festat lite igen..eller skall man kalla det mysa när det är mitt i veckan på lugnare termer :P

Elina blev apradar och drog o slet i mig att hänga med henne och min lilla skyddsling på 17 bast till Terassen nu halv ett på natten. Jag var iiiiiinte på kroghumör och gUdarna skall veta att hon slet och drog :P

Jag har fått en epidural i ryggen idag...eller rumpan är det fan nästan...dom gick in genom toppen på mitt asscrack och sköt upp det till ryggraden högre upp...det var halvskönt va. Bedövningen gör ju ondare än något annat fan :P sen efter ett tag körde han in kanylen och började långsamt fylla min rygg med kortison och xylokain eller vad det nu var. Det stimulerade nån nerv så det ilade i hela benet....obehagligt. Sen kände jag inte min rumpa på ett par timmar efter det :P

Det är fortfarande riktigt bra...det kunde öka smärtan sade dom...men jag har ont i axeln ist...(jag är inte normal :P)
Man kan få refererad smärta av vissa ingrepp men jag vet inte om axelsmärta är ett till detta ingrepp....men det är såndär kortisonsprutasmärta...det ilar i benet typ. Skitsamma, tillsammans med min lårkaka som jag skaffade på krogen härromkvällen och min trasiga underarm som jag manglade i fallet då lårkakan skapades så får det lov att fungera ändå :P

Brudarna drog ut iaf och jag sitter och lyssnar på kärlekslåtar.

puss på ryggraden

Inga kommentarer:

 
Web Analytics