onsdag 13 juni 2012

Huvudvärk!!!

Fysisk...inte mental!

Eller jag väljer att inte fokusera på den mentala :P

Jag har hunnit fylla år och allt sen vi hördes sist och om någon av er grattat mig utan att jag svarat så ber jag så hemskt mycket om ursäkt...jag tror jag svarade alla men jag kan ju ha missat någon.

Det blev en underbar födelsedag. Jag har ju lärt mig i livet att inte ha förväntningar...då blir man inte besviken. Men i måndags hade jag lika gärna kunnat ha haft förväntningar för Ubbe och Ullis överträffade dom som jag skulle haft isf :)

Gullisarna hade bjudit in mig och gjort smörgåstårta och den traditionella jordgubbstårtan som alltid finns till ungarnas avslutningar som inträffade samma kväll :)

Jag, Ubbe, Ullis och Johan gick på Saras avslutning som var fin men lite regnig och myggig emellanåt :P vi fick INTE komma på Sebbes ;)

Sen kom flygvärdinnan och hennes knattar och ville gratta mig. Så söta!! Hennes minsta, Ida hade gjort ett jättefint pärlhalsband och så fick jag presentkort och fina saker av U och U.
Sen drack vi vin...jag dumpade och dog, som vanligt :P och sen myste vi ännu mer!

Min familj gör liksom aldrig några föberedelser och det är kul att bli firad så jag sket i familjen och mamma blev lite...miffad...men jag förklarade att ingen hade frågat om vi skulle göra något ur familjen och U och U hade frågat långt i förväg om jag ville bli firad hemma hos dom...jag tänker ju inte tacka nej om någon vill engagera sig i lilla mig för att sitta hemma och vänta på dom som inte är intresserade....även om dom råkar ha samma genuppsättning som jag :P

(oj här slutade jag tydligen skriva och nu är klockan 23 och jag är hemma)

Jag orkar inte slutföra :P

Puss på er!

Summa summarum...jag hade en toppendag!!!!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics