måndag 4 juni 2012

Nu e hon där o messar igen...

Katto :) min dator funkar inte, min hund åt upp läxan. Jag har inget att skriva. Jag vill bara säga fittiga saker om folk så jag håller käft istället.
Jag är rädd att jag och min blogg håller på att växa isär :p vi kanske måste gå i parterapi :p

Jag är hormonstinn och skall få mens (hoppas jag :p) annars blir livet vääääldigt knepigt :p

Min dumma dator startar inte den bara står o tuggar. Imorrn skall jag vara på salongen kl 07.00 för att styla min sysslings hår o smink inför hennes student! Måste sova!

Skall försöka skriva allt ni vill höra om min lilla cp-tillvaro imorgon ok?

Tills dess hoppas jag att ni är älskade, älskar och har fina kärleksfulla förhållanden!

"kram kram"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oja, jag har kärleksfulla förhållanden till alla mina datorer och manicker ;)

/G-nome

Anonym sa...

Love sucks babe, din blogg gör det inte! <3

 
Web Analytics