söndag 24 juni 2012

Myggbett

Deklarerade stolt idag att jag äntligen blivit immun mot mygg. Hade inte kalkulerat in hur stor effekt alkohol har på känseln i huden eller hur full jag måste varit imorse fortfarande.

Det var 200 000 mygg igår kväll och jag var övertygad imorse att jag kommit undan med 1 bett....trots att jag badade pool när det svärmade mygg över mitt huvud.

Jag har i själva verket ett tiotal myggbett varav ungefär 105 av dom sitter på ryggen.

Kanonmidsommarafton hade vi igår. Trots att jag spillde rosé över min vita klänning, blev iknuffad i poolen (i den samma klänningen som blev missfärgad av en jävla läderderalj som rann färg, och skor...dock inte mobilen) och rättså plakat....fast inte värre än nån annan!

God mat, fina människor och skön underhållning. Drömde om rätt person och gjorde en mental high five när jag vaknade.

That is pretty much it va...

U och U åker till grekland om ett par timmar och det kommer bli T o m t!!!!

Nu sova!! Mer imorrn!

Sover med mina blommor inatt igen så kanske jag får se honom i drömmen iaf :)

Är heeeeeelt över J och det är så fakking sköööööönt !!!!!

Kram

Inga kommentarer:

 
Web Analytics