söndag 20 maj 2012

Blogga förfaan

Så låter det i leden :p

Men asså om vi säger såhär då. At the best of times när jag bloggar så skriver jag ju bara ordbajs...hur blir det när jag inte ens känner att jag har spontant ordbajs? Jag känner mig förstoppad på ord :o

Visst händer det saker varje dag i mitt lilla fjantiga liv, men jag kanske dokumenterar för mycket via andra kanaler då...så jag inte har så mycket kvar hit. Facebookförbud? Tänk vad många som skulle bli glada ;)

Det är ju ingen hemlighet att folk som saknar annat är aktivast på sånna forum som fb, sporthoj etc....det fyller väl ett bekräftelsebehov! För jag vet att både jag och andra taggar ned betydligt när kärlek äntrar tillvaron. Hehe internet är en ond cirkel för oss pratglada halvcyniska singlar som inte orkar ragga varesig irl eller på nätforum :p
Vi lever på vår störda humor, gömmer oss bakom den ;) jag känner flertalet brillianta människor som fått mig att garva mig harmynt som totalt försvunnit såfort dom träffat den rätta...eller den rätta just då ;)

Jag har träffat den rätta...han måste bara hajja att jag är bra för honom också heheh. Mina chanser är väl lika med prutt! Så jag får väl fortsätta blogga mina meningslösa inlägg till ert tidsfördriv ;)

BitterTwitter at your service...same procedure always dears (failure to find love :p)

Bitterljuvt inlägg va? Jag är faktiskt inte deppig eller ledsen....jag tror ta mig fasn att detta är en av dom "lyckligaste" eller iaf enklaste perioderna i mitt liv. Jag har slutat gömma mig och vem jag är, jag skiter i mina föräldrars...ehm...mest frustrerande drag, jag väljer SJÄLV vad jag tycker är kul på ett helt annat sätt än någonsin innan i mitt liv. Jag festar, skrattar, äter (dumpar), gör bort mig, njuter på ett kravlöst sätt jag aldrig kunnat förr!

Dom flesta kommer hit i 17-års åldern :p jag har tagit dubbla tiden men vem bryr sig. Det fanns nån mening med det med.
Dom år jag haft ångest, skämts, gömt mig, gråtit, mått piss...dom gills också som erfarenhet.

Nu är det bara så att det är dags för ett nytt kapitel :)

Kapitlet skall heta: och sen slog alla mina vildaste drömmar in :D

Ska ni va me?

Kyss

1 kommentar:

Prillan sa...

Tur det finns FB o sporthoj för oss som har för mkt tid över! ;) Hehe

Kram

 
Web Analytics