torsdag 24 maj 2012

Här sitter jag

...i min lilla stol och bloggar...igen....om ingenting...igen....för då blir Carin så glad, det lilla livet ;)

Vad gör man inte för Wåttsån liksom?

Hummm.....jag sitter o badar fötterna och skall måla klorna snart....mycket smart att göra innan man somnar...tänk att jag aldrig lär mig det? TYGAVTRYCK är inte snyggt i lacket.

Idag hade jag full rulle med kunder. På morgonen höll jag på att brinna upp när det först kom en kund som jag förklarat 32 ggr för hur laser funkar och att hon kan vänta sig att det kommer stubb första veckorna som sedan ramlar bort....jag tog det nästan på teckenspråk för att vara säker att hon hajjade.

Ändå har hon kommit förbi oannonserat 4 ggr och ringt 32 ggr och frågat efter mig för att fråga om lasern verkligen har funkat för det har ju -get this- börjat komma ut stubb........

Jag nämner inga nationaliteter men huckelfolk är inte.....så....mottagliga för information. På samma sätt som min pappa. Dom nickar ivrigt som fan och säger jah jah jah och lyssnar inte på ett skit man säger.

Nä jag skall inte skriva mer om det nu :P jag blir arg igen.

Sen ringde ett annat ljushuvud (inte hårfärgen som åsyftas här) och frågade om jag hade tid samma dag. För jag har haft så förr...men nu är jag fullbokad iaf 2 eller 3 dagar i förväg...så när jag säger att jag inte har kl 13 som hon vill ha utan kl 17 som absolut tidigast (och man får ALLTID frågan: du har inget innan det?!.....VAD SADE JAG JUST!???) så frågar hon: va? FEM??! Vad skall DU göra idag som är så viktigt?

Det säger en del om attityden många kunder har.

På den frågan svarar vi: kös ömmek....okej?

Men såklart...för alla puckon så har jag ju lika många gulliga. Bara att det förbluffar mig inte på samma sätt som dom dumma så att jag måste skriva om det.

Jag spar det som en liten vit äcklig finne som jag klämmer i bloggen sen :P det upphör aldrig att förvåna mig hur dumma människor är. Jag borde vara jättevan med tanke på alla puckade jävla saker folk kläcker ur sig.

Jag gick och åt lunch med Ullanpå Ramboo. Det var inte igår man köpte lunch där va. Nostalgi. Min lasagne räckte till lunch, mellis och middag och lite kvällmellis. Värde för pengarna :P

Mot slutet av arbetsdagen smet jag iväg till Magnussons där Ullan och Jessi satt och myste. Solen sken och amerikanska bilar och motorcyklar avlöste varandra och det var TVÄRSKÖNT!!!!

Tror jag skall börja ha mitt kontor där på sommaren :P ett eget bord på uteserveringen....GULD ju :)

Nu skall jag pedikyrera mina fötter som ser ut som russin.

Peace out mina små vänner.

Imorrn skall vi diskutera personlighetsförändringar och gastric bypass......

Fundera på den.

Puss

Inga kommentarer:

 
Web Analytics