torsdag 20 augusti 2009

Gaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh....PMS

Det finns en raplåt som går a lil something like this:
-Don't push me..coz I'm close to the edge...I'm trying not to loose my head..

Så känns det idag...jag vill inte va me'..

Jag ar PMS från helvetet...mensvärk hela veckan men ingen mens. Hel lång historia bakom men det är tjatigt...summa summarum..försöker framkalla eländet med hormontabletter och det påverkar både hjärnan och kroppen.

Det enda jag såg fram emot idag var min kebabrulle jag skulle ha till lunch. Jag skred iväg till Jalla vid lunchtid och beställde en perfekt designad kebabrulle av Robert med tre saftiga feferoni i med jallasås. Mmmmmmmmm...hade man kunnat tro. Men så fick jag skuldkänslor när vår praktikant stog med stora ögon och glodde i köket så jag frågade mest av artighet om hon ville ha lite (och hoppades att hon skulle känna av mina rovdjursvibbar som skrek SÄG NEJ SÄG NEJ DET ÄR MIN RULLE...men hon är inte så uppmärksam...och sade JA TACK innan jag ens formulerat klart frågan.
Suckandes skar jag av toppen på min efterlängtade rulle och gav bort den. Jag mumsade och hoppades att en fereroni skulle dyka upp snart...men det gjorde aldrig det...däremot fick lilla praktikanten ALLA TRE av mina feferoni. VAFFAN...inte idag..

I ren frustration så spillde jag cola light på mitt fina vita "enbart fuckin handtvätt"-linne. BRA!!

Nu känns det som någon har tagit en liten hammare och pajjat hela mitt bäcken...så jag tänker gå o knarka smärtisar.


Det är kul å va tjej...
Nej..

2 kommentarer:

Barbabitch sa...

Älskade vän , du kan få komma och torka spya här om du vill....eller springa med cola , alternativt (spy) hink....eller nåt sånt...det får en att inte tänka på pms:en en stund.....jag har ju oxå....visserligen inte framtvingad , men dock.....kom o ta med ett munskydd o drick vin o pms:a med mig!!

BitterTwitter sa...

hehe dricker du vin...ditt svin ;) (mohaha).
Kräks hon fortfarande? :O har trynet vuxit ut ännu? :O
Hälsa den lilla knorren att hon skall krya på sig. Pussss

 
Web Analytics