torsdag 13 augusti 2009

Skönhet i regnet ;)

Det är så underbart att höra regnet smattra utanför fönstret. Värmen som har legat som ett kvalmigt täcke över hela tillvaron har lyft. Nu är luften frisk och skön. Nästa vecka börjar jobbet igen med buller och bång. Äntligen har vi en ny hudterapeut och det skall bli så kul att kunna erbjuda kunderna fler behandlingar.

Idag ringde en bekant och frågade om jag kunde hjälpa henne med råd om vem som skukllle kunna fixa hennes ögonfransar till bröllopet i helgen. Hon hade fixat dom men det blev dåligt gjort.
Genom trevliga kontakter kunde jag erbjuda henne en tid hos http://www.extension.nu/ redan några timmar efter hennes första panikartade samtal ;) kul att kunna hjälpa till.

Funderar på att ta en kurs hos Novalash (http://www.novalash.se/) själv...har enbart hört goda sakert om dom :) och fransarna blir ju hypnotiskt vackra. Min kompis flickvän E, har sådana och jag var tvungen att fråga henne om fdet verkligen var hennes egna för det var dom vackraste jag sett på länge. Det SYNTES INTE att det var påklistrade fransar alls!!

Nu skall jag åka och handla med min lillebror. Skall bli trevligt eftersom vi har spenderat merparten av våra liv att bråka med varandra (trots att jag är 30 och han snart 28). Kanske en ny epok börjar här ;) hoppas det. Puss brollan!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics