lördag 22 augusti 2009

Nöff nöff

BarbaBitch har svininfluensan hemma i huset så det bidde ingen kräftskiva ikväll :(

Skönt att vara ledig imorgon. Pappa och jag laddade ur på varandra så att det flög gnistor igår. Eller han flippade ur men jag gav inte upp som jag alltid gjort, utan frågade bara varför han vrålade när han kunde prata istället. Det slutade med att han stormade ut ur salongen efter han vrålat klart så jag trodde han skulle få ett raptus någonstans. Han förväntar sig att man skall tycka som han för att man är släkt. ICKE! Jga har min åsikt..ber du mig om den så får du stå ut med vad jag säger. Jag ändrar den inte för att jag "borde".
Familjeföretag...
Nu börjar positivitets skalan på den här bloggen dala märker jag...dämn..nya tag imorrn eller nått..

Inga kommentarer:

 
Web Analytics