lördag 15 augusti 2009

Idag har vi latat oss (jag o Harry) och lasrat lillebror. Snart är han helt hårlös :)
Vi skall nog smita iväg till Stockholm där min kompis P skall fota Harry i sin studio. Som P har tjajat att få plåta vovven :P skall bli jättekul att se bilderna. Han är så duktig på att fota. Det roliga är att jag lärde honom mycket i början...sen gick den lymmeln om mig med stormsteg :) och blev skitduktig :D

Har tvättat och kapat klorna på Harry...vilket blodbad det senare blev :O jag hatar att klippa klor. Hur försiktig man än är med hans pulpor så blir det alltid blodvite :O och han ylar så att folk tror att jag slaktar honom levande...hähä stackars byracka. Fast om han öåg stilla så skulle det inte bloa så jävligt heller ;)

Kanske drar ut på O'C senare. D fyller 30 :D så det blir väl ett ganska schysst drag där.

Peace out :D

Inga kommentarer:

 
Web Analytics