söndag 16 augusti 2009

Gooood mat



Jag gjorde en maträtt idag som jag bara kan beskriva som att den knullade en i munnen. Det eminenta uttrycket har jag kidnappat av min kära kusin som bor i obyggden Gällivare...eller iaf är uppvuxen där.


Maträtten i fråga var en inspiration av Rachael Ray (ja ja...håna på ;)). Det är en spagettini risotto med italiensk korv. Maddafakka kan jag bara säga. M m m m (måste uttalas som Big Momma in da hood).


Lägger upp en bild på mästerverket nedan eller var den nu hamnar..(är inte så haj på detta ännu ;)).
Den ser lite trist ut på bilden men jag kan lova att det var en sån upplevelse att mina smaklökar lutade sig tillbaka och tog varsin cigg efteråt: -THAT'S HOW GOOD IT WAS!!! :D

Jag totalignorerade att jag inte alls tål parmesan :P aaajaaaaj :P

Puss i armvecket!

3 kommentarer:

ELIN JOHNSSON sa...

HEEEJ!
Antligen!!!
Nu kan jag hålla mig uppdaterad på vad du håller på med ända från USA. Det är efterlängtat.
Maten ser supergod ut. Och RR ar inte så tokig heller.
Jag har liknande i mitt kylskap men det ser inte lika gott ut som ditt. Tomatsas, pasta och italiens korv. Vad hade du i mer?
Halsningar Elin

BitterTwitter sa...

Parmesan (färsk såklart :)) och en gnutta blue cheese...åååååå olivolja :) det var nog allt :D
Ja vi kan verkligen hålla mer kontakt än vi gjort hittills :) jag vill åka o hälsa på dig ju :D

Barbabitch sa...

MMM....ser supergott ut!
Vill ha!
Puss

 
Web Analytics