måndag 5 november 2012

Jag har sån förbannad ångest!!

Det maler i bröstet!
Har inte haft det på flera år!

Ibland är den så stark att jag känner hur blodet pressas extra hårt i ådrorna och hjärtat pumpar som en jävla maskin som rusar!

Jag hade arbetat mig förbi detta, jag lärde mig ju att tänka bort det med kbt!

Jag vill inte ha kontakt med min bror o far! Jag orkar inte tänka klart! Jag glömde göra månads z-rapport på kassajäveln i slutet på förra månaden så stressad är jag.

Gäster, vänner, åtaganden, kunder, tider, bokningar, beställningar, skulder, vab, inskolning, kurser, tider, sjukhusbesök.....jag dör snart! Det snurrar för fort och det genererar inget.

Jag oooooorkar inte!!!!!!

Pappa ringer 3ggr per dag!

Min hjärna är knullad. Jag vill vara kär, koppla av. Bli ompysslad, få pyssla om. Ha enkla planer som vad jsg ska laga till middag.

Middag...

Enda gångerna jag äter lagad mat är då ullis och ubbe tar sig an mig (vilket iof är ofta) men man kan inte hålla på tracka ihjäl en stackars familj med sitt dysfunktionella liv!

Jag hatar mitt liv! Jag vill åka och storhandla, ringa nån på lunchen o prata om kvällen...äääh håll käften shirin......
Dö i sömnen fö fan!!!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics