onsdag 28 november 2012

Problemet...

...när jag inte orkar blogga på ett tag är att det blir så mycket att ta igen :P och inläggen blir aaaaaaaaaslånga.
Kanske gör ett par mindre om varoch en av grejjerna...eller...grejjer och grejjer...

Jag har fått lön så livet känns okej igen...har levt på 56 kr senaste 2 veckorna...det är sådär kul.

Det har varit så jävla mycket på sista tiden som kostat och nu är min ekonomi totalt pippad. Men jag försöker tänka mig för mycket och måste säga att jag inte shoppar alls nästan. Har använt lite presentkort och tillgodokvitton på senaste tiden.

På fredag skall vi ut med jobbet och äta på Stationen och då tänker jag unna mig att ha mysigt kosta vad det kosta vill...men det kan ju inte kosta så jävla mycket när man inte kan äta upp skiten eller om man blir pissfull av minsta lilla :P

Det skall bli så kul...vi har bokat till kvart i nio så vi alla hinner fixa upp oss med håret och kläder. Tänker köra all out...vad jag skall ha på mig vete fan men det ger sig. Vi skall gå ut bara tjejerna, alla som har gubbar lämnar dom hemma och vi skall fan se ut som hundra miljoner dollar :D

Jag har bokat ett bås så vi får härja i lugn...eh...jag menar...vi kan härja utan att andra störs :P
Sen får vi se vart kvällen tar oss :D

Vi behöver detta. Sista månaden har varit ett rent helvete.

Men det blir nästa inlägg. Det kommer handla om jobbiga tider och ett stort skitföretag som jag tycker alla skall akta sig för. Företag eller ej!

Okej...vi ses i nästa inlägg rå!

Puss på bröstvårtan

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas verkligen ni får en skitkul kväll!men det kan ju inte bli mkt annat med ett gäng glada bruttor!
Kram banan // Bollan

BitterTwitter sa...

puss bollan <3

G-dawg sa...

Heey, brudarna på D2 ser alltid ut som Miljoner $$$$, inte minst du Shirre ;D

 
Web Analytics