torsdag 29 november 2012

Kär

I min hund!!

Han må vara helt flippad at times, men jag älskar det lilla livet så det nästan gör ont!

Han är så duktig ibland! Han har gått från att sova bredvid mig till att själv gå och lägga sig i sin bur på kvällen o sova i vardagsrummet utan att knorra eller gnälla! Tvärtom så verkar han gilla sin lilla grotta!

Han kommer när jag ropar (även om jag kanske måste ropa 4 ggr och tillslut vråla ;)) och han har lugnat sig betydligt med åldern!

Man märker hur han älskar våra gosstunder på mornarna o kvällarna då jag går ner på hans nivå o kryper ihop bredvid honom. Han blir så nöjd och lugn och jag kan inte fatta att ett litet djur kan innehålla så mycket kärlek och tillgivenhet!

Jag älskar dig Harry <3 mitt egna lilla yrvädershelvete :p

Inga kommentarer:

 
Web Analytics