tisdag 13 november 2012

Lakrtismacarons och sena nätter

Hmmm...jag borde sova nu.

Men jag skriver lite först.

Har du funderat på att göra macarons med turkisk pepparsmak i marängen...tänk om eller läs på...det gjorde inte jag. Nu ser mina maränger ut som platta hjärnsubstanspölar med blodgegga mellan...

Nog om det.

Ikväll ville mamma ta en öl...jag var sådär sugen men gick ändå för min mamma är söt. Det var en av dom mysigaste kvällar vi haft på länge. Verkligen supermysig.

Jag psykade henne att hon missunnat sitt barnbarn så att hon skulle hänga med hem o hälsa på lite :P och visst blev hennes håriga lilla barnbarn glad att se sin mormor :P han fjantade runt i hallen och slängde sig på rygg och grejjade.

Sen slängde VI oss på rygg på min säng och låg och babblade. Detta är helt och hållet OVANLIGT för min mamma som vanligen inte kan slappna av i mer än 3 sekunder om det inte är en TV på där någon dammig gammal gubbe diskuterar 2a världskriget ur en kvantfysikvinkel med molekylära studier på det atmosfäriska stoftet som vilar på Teresienstads ringmur....eller nåt :P

Men nu låg vi och babblade fullständigt triviala saker som husdjur,killar och fjantfotade oss med min iphone :D
Riktig kvalletid med morsan!!! Knäppt att man skulle behöva uppnå den ödesdigra åldern av 33 innan man fick uppleva sådan kontakt ;) men dock...jag klagar inte...jag är bara glad att det skett :P

Nu fattas det bara att bror gifter sig o skaffar ungar och att pappa låter mig sköta företaget och slutar spela på hästar....sen flyger väl grisar också :P

Jahapp...

Alla brudar var på jobbet idag...det var som en dröm <3 fast....det var så jävla DÖTT!!!

Jag stängde kl 17.30 för att bespara alla fortsatt ångest och uttråkan :P tror aldrig vi har haft en sån låg kassa som idag men som tur är har vi massa bokningar imorrn och förra veckan var hyfsad. Hoppas verkligen att det inte är en ny trend av något slag. Vi skall ju kämpa den största fighten nu.

Många förbättringar kommer. Tjejerna utvecklas...jag försöker utvecklas :P inte bara invecklas :P och jag tror på oss.
Om pappa bara kunde sluta göra det värre.

Åh jävlar vad klockan är mycket...måste sova....

puss på svanskotan

Inga kommentarer:

 
Web Analytics