måndag 23 juli 2012

:(

Ångest från naveln upp till flinten :(

Hatar din jävla effekt på mig pappa, jag hatar den. Samma jävla oro jag haft hela livet pga dig :(
Skall du starta ett bråk, skall du storma ut, åka hem från semestern, förstöra julaftnar, födelsedagar mm med ditt jävla humör.
Du skiter i hur det påverkar andra, du är ju offret. Det är så synd om dig jämt.

Du fattar inte...du har sått ångestens jävla frö i min kropp, så jävla djupt att jag antagligen alltid kommer ha det som följeslagare. Jag lyckas tämja det med medicin och goda vänner men du kommer alltid och raserar det.

Din ångest kletar du av på mig, som en fet hinna. Din son har fått samma beteende och han kletar det gärna på mig också fast han gör det medvetet när han vill såra mig eller känner sig sårad själv. Han är min lillebror...drt går att slå bort.
Det är värre när ens far inte ens fattar vad han gör.

Du insinuerade just att jag borde koppla om salongens telefon till min mobil o ta alla jobb jag kan få...på min lilla 2 veckots semester.

Jag har rätt till fem...

Jag har försökt ta 2 veckor nu och inte ens det skall jag få utan dåligt samvete.
Jag kan inte andas pappa.
Min hals är ihopsnörd och värker. Jag mår illa. Vad är jag värd för dig?

Jag känner mig helt värdelös.
Jag vill säga att jag hatar dig!
Var är min pappa? Han som var MIN PAPPA?!

Jag är ute o promenerar runt i nåt jävla villaområde för att döva min ångest.

Hur mycket har du spelat för den här månaden pappa?

Skall du o din fru njuta på er utlandssemester i augusti? Äta på restauranger?

Jag står i ett jävla villaområde i luvtöja och önskar att jag hade modet att skära mig för att få ut ångesten. Men det har jag aldrig vågat förr så varför nu...
Jag önskar jag hade ett sätt......

Jag vill kunna....

Inga kommentarer:

 
Web Analytics