måndag 23 juli 2012

Mmmm hej ångesten

Pappa envisas med att ringa och knulla min hjärna på semstern. Jävla rövhål.

Nu är attityden denna: salongen går åt helvete...det är DIN salong (alltså min) och det är DITT ansvar och du/ni som har misslyckats...ge mig ordet så säljer jag skiten för VI (hans salong) lider av ERT misslyckande.

Han är ett sånt jävla rövhål att jag vill skrika.

Jag vill skriva en massa fula saker om honom men det hjälper ju inte.

Jag hatar att han får mig att må såhär. Jävla cpjävel.

HAN köpte lokalen MOT min önskan.

HAN inredde den med allt det dyraste han kunde hitta.

HAN anställde ett helt gäng nollor som det tog mig fakking år att sålla bort och nu har jag guldet kvar och han tycker att det är ofattbart att det gått så lång tid utan att vi är hovfrisörer.

Han är ett jävla trögt förstoppat rövhål.

Nu är attityden...nää varför skall MIN salong pumpa pengar till er??

Eh va???

Bad jag om den här jävla salongen? Bad jag om dina jävla horförutsättningar?

Bad jag om att du skulle anställa en jävla TOMTE till hudterapeut när vi öppnade för att du var förhäxad av lutningen på hennes ögon??

Bad jag om att du kastade pengar i sjön på fullständigt galen marknadsföring i tidningsannonser som kostade skjortan?

BAD JAG OM NÅGONTING??????

Men nu skall jag stå där som en idiot och ta skulden?? Och säga att JAG har misslyckats???

INTE!!!

Jag vill slå honom, skrika profaniteter tills fradgan löddrar och könsord som får dom mest råbarkade kåkfarare att rodna.

Jävla as!

Han sitter och snackar skit om hur jag sköter min salong och hur jag sköter min personal inför sin personal och kunder och tillochmed min familj (såsom mostrar etc). Vem gör så?

Vem gör så mot sin "ögonsten"..."jag oppnade for din framtidd...for din sekkerhett"

Ja tack för att jag är 33 och inte kommer ha ett öre i pension när jag blir gammal, tack för att jag har jobbat dag och natt i snart 4 år för att sedan bara få antytt att jag misslyckats för att jag inte har en jävla bordellsalong där kunder rusar in och ut på 15 minuter..
TACK för att jag kommer sitta med skulder på 5 miljoner om du går bort och en bror som kommer äta min hjärna som delägare.

Tack för din fina planering!

Om det slutar med att vi säljer kommer jag ha minimal kontakt med min far. Jag har fått lära känna en man som inte visste existerade och jag hade gärna klarat mig utan den kännedomen.

Det är ingen vacker människa jag lärt känna. Illusionen jag hade var ganska fin men det är väl lika bra att rosenbladen föll bort från mina ögon för det är lite äckligt att gå runt o tro att man är fadrad av nånslags helgon...så som han själv beskriver sig.

Fyfaan vad jag är arg och besviken.

Jag fick en kraschkurs i chefsskap, salongskunskap...allt annat...och jag "förlorade" min far.

Tyvärr måste jag säga att det varit värt det.

Fucked UPPPPPP!!!!!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics