måndag 9 juli 2012

F***a

Den gör ont att lasra.

Jag hade glömt HUR ont...gagaagagagaggagah

FAST jag hade bedövning så inåt helvete så kändes det som om jag hade blvit bränmärkt som en gammal kossa.
Nu har det äntligen lagt sig...trodde jag skulle dö...har nog sämsta smärttröskeln i universum. Tur att barnafödande inte verkar aktuellt :P men jag skulle ha den hårfriaste fiffin på förlosningsavdelningen ba ;)

Jag hade så ont att jag började må illa och svettas...min lilla hudterapeut fick tvätta mitt hår i iskallt vatten för att jag skulle tänka på något annat. HUVUDHÅRET alltså...dock hade jag större lust att sätta mig i handfatet ist för att ha huvudet där.

Annars har inget särskilt hänt. Helgen var lugn.

Åkte och handlade på Mediamarkt och Elgiganten med morsan igår. Hon är såååååå spattig!!! Jag älskar det lilla livet men hon är verkligen eljest asåå.

HOn VILL att vi skall spendera tid ihop, bara vi. Då förslår jag detta...jag skall få min födelsedagspresent i form av merparten av en köksassistent..dvs hon och mormor pröjsar större delen av priset och jag tar resten själv.

Så vi åker. Vi har trevligt. Vi hamnar i kö på Elgiganten. Kilen som tar hand om kunderna har fullt ös och mamma står och klagar högt på hur dåligt system dom har. Jag ber henne knipa för det är inte så jävla lätt att hitta personal. Hon kommer med sånna där idiotiska resonemang som att "det är väl bara att anställa". SUCK!!!

Sen kommer det jag hatar, det jag glömmer varje gång. Hon ser ut som 7 svåra år och suckar att det var minsann inte såhär hon tänkte spendera sin söndag.

Men håll käften kvinna. Vi umgås. So WHAT om det är när vi står i kö? Orka vara besviken hela tiden. Gilla läget!!!

Så säger hon alltid om hon umgås på nåt annat sätt än det hon själv valt och då blir man så stressad.

Däremot så kom Ubbe och Ullis och om ville äta lunch på IKEA vilket jag tyckte var en excellent idé. Mamma ville smita undan som den osociala lilla råtta hon är men jag lät henne inte utan guilttrippade henne till att hänga med och vara social.
Men sen stack hon snabbare än min lön...

Jaja.....gamla hundar och sånt.....

Nu orkar jag inte skriva mer...jag är inte som jag var förr :P jag har inget att säga :P


Prutt...

1 kommentar:

Anonym sa...

:) :) kyl ner fiffi innan med is?! :) PÖSS Bolel

 
Web Analytics