måndag 2 juli 2012

Jag lär ju...

...ha tappat alla läsare vid det här laget:/ trodde aldrig jag skulle fucka ur såhär illa med bloggen. Jag minns en period när jag fick begränsa mig till typ 3 inlägg per dag för bloggen blev nästan levande i min hjärna :P

Jag har tagit tag i det jag borde gjort för länge sedan och berättat en stor sak för en kompis.

Den saken har tagit upp mycket av min tankeverksamhet sen typ April....och då jag inte pratat med henne om det ville jag inte skriva så mycket om det här. Och nu verkar det som att det jag fnulat på inte kommer nån vart så jag kan nog lägga ner dom tankarna...

Jag kommer förbli allas er bittra nuckehelvete for ever!! men det är ju då jag bloggar bäst ;)

Ämnesbyte ;) idag har jag varit ganska duktig med att låta bli att äta skitsaker...ööh förutom den stora chailatten med rostade marshmal....äh det var inget :P FAN!

Men jag har inte ätit 700 småkakor och choklad som jag brukar annars.

Börjar känna mig lite rultig igen så nu får jag se upp. Det är bara okynnesgrejjer. Jag tycker det är godare och mår bättre av frukt och nötter så varför inte bara planera lite bättre? Så det har jag gjort nu ;) (och har således ingen lön kvar för det kostar mer att vara fakking nyttig än onyttig ;))

Idag är första dagen som dom andar brudarna har semester och vi andra sitter här och tycker synd om oss själva för att vi INTE har det. Hehe...närå...vi har trevligt.

Vi tog det soft första dagen idag men sen skall vi ta itu med städningen och jag hoppas stället kan lysa när vi är klara.

Just nu sitter jag och myser för jag har fått dra naglarna genom en hårdrockssnubbes hår i över en timme. Låååångt hår till midjan, rent fint, tjockt men tunna strån som hade samlats i en dread i bakhuvudet efter Hellfest i Frankrike där han hade rockat utan att ta hand om håret hahah

Jag äääääääääääälskar att pillra med saker så jag erbjöd mig gladeligen att få pilla ut dreaden. Sen fick man ju prata hårdock, tatueringar och massa annat vilket var kul.

Elina blev tjurig för jag inte frågade honom om vi skulle ta en öl...:P jag vågar inte göra sånt. Vill han ta en öl får han väl fråga :P fast han hade skinnbrallor...det är liiiite hmmmm....åker man inte båge skall man inte knalla runt i skinnjeans på sommaren :P men det var snyggt oavsett.

Han hade ett gäng söner och alla dom var små kopior av farsan tydligen och han sade att dom samlades 30 minuter varje morgon i badrummet och grät när dom skulle borsta ur sina hår hahahah...skööön!! hahaha....komsi komsi....tant bittertwitter ställer upp ;)

Det ä kul att se människor som ser ut som dom lever på Sunset Strip 1987 i Uppsala 2012...det kräver en stark övertygelse och då är det verkligen en livsstil. Kul!!

Han såg ut som den bortglömda medlemmen i Mötley fast utan glamskiten..lite mer Izzy Stradlin eller tidig Axl.


Jaja.....

Igår kom Ullis och Ubbe hem och det var underbart. Jag saknade verkligen dom!!!

Jag hade lagat mat som Ullis var sugen på och köpt efterrätt och lösgodis för dom saknade sånt på semstern. Det var mys...men sen när jag skulle hem fick jag nån jävla PMS-jag-är-så-patetisk-attack i bilen och kände mig dum som alltid är den roliga singeltjejen med det stora hjärtat.....min vanliga roll....

Så jag satt o tyckte synd om mig själv och grät en liten skvätt i bilen för jag är en tönt och sen gick jag hem och lade mig.

Vaknade kl 06 och var så jävla pigg...tyvärr gick jag inte upp och gymmade eller promenerade som jag borde gjort utan tvngade mig själv att somna om och vaknade kl 8 helt död med en herpes på underläppen :( BAJS!!!

Munsåret kommer nog att dö bort för jag har lasrat satan på det och skall köra en omgång till nu innan jag går hem. helt sjukt att det hjälper så bra. Mamma och bror vägrar tro på det och säger att det är placebo....men hur ofta kan man tänka bort herpes simplex som bestämt sig för att bryta ut?? Inte ofta!!

Det spelar ingen roll om jag använder vectavir eller liknande...jag får en Capricciosa på läppen inom 10 timmar...men lasern är fenomenal!!! Stannar av det totalt och sen går det tillbaka. Alla år man gått runt och inte kunnat le utan att nyllet spricker :P och sen den jävla skorpan...fy helvete. No more! :D

Nä nu måste jg hem för jag skall ta en långis med hunden tror jag.....eller inte...eller....vi får se...jag borde...både för mig och den lilla feta limpan han har blivit.

Ege och Lale var här och hälsade på idag det var kul...bara en snabbis för Lale skulle filmas för nån dans grej. Min lilla snutt!!! Hon hade flip flops på sig...i MINISTORLEK!!!! Jag ville äta dom!!!

Jag saknar Pinky...aka Anastazia. Satt o kollade på bilder när jag håller henne och hennes små händer fingrar på min hals....åååh lila plutten <3 mosters älsklingar!!!!

Jaja...hemmåt! Pussis

Jag har saknat er!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics