fredag 27 juli 2012

Olympiadinvigning

Så fint gjort att jag blir gråtmild.

Dä ä nå fel som ä trasigt i mig. Jag är blödig som en gravid kvinna.

Härromkvällen var vi på Amazing Spiderman. När folk dog så fick jag världens klump i halsen och när *titta bort nu om du skall se filmen och det tycker jag absolut att du skall för den var BRA (!!!)*

huuursomhelst...ett gäng kranförare hjälper lilla pindeln för han gjorde illa lilla pindelbenet...så dom riktade sina kranar o skapade en krangata så den lilla nätskjutande krabaten kunde ta sig genom staden snabbare via deras kranar.
DÄR fick jag nåt jävla Oprah Winfrey moment och blev tårögd och hade inte fått fram ett ord om jag hade försökt.

You tell me....
Inte riktigt jag va? :p eller? Hmmm.

Idag har jag slappat vid poolen i storvreta hos u och u. U jobbade och u är sjukskriven och trött på att ha ont i ryggen. Dock mådde han mycket bättre idag och det var väl underbart :)

Som sagt...nu kollar jag på invigningen.

Skall fortsätta nu...

Puss på....valfri plats

Inga kommentarer:

 
Web Analytics