måndag 23 juli 2012

Höstmåndag

Då var det höst dårå...
Det har regnat och blåst hela dagen. Nu sitter jag här med tända ljus och en luvtröja på mig. SNYFT! :P

Det har faktiskt varit skönt att det var sånt väder idag för då hann jag få massor gjort hemma.

Jag röjde genom alla håraccessoarer jag har (och ni kanske tror att det är något litet fjuttjobb....hah...jag kan bara säga att ni skulle få dubbelslag på hjärtrytmen om ni såg hur mycket jag har :P)

Sedan fick jag spatt och tvättade mina sofföverdrag och täcken och överkast och lakan och hundbäddar och filtar och fan och hans mormor.
SKÖÖÖÖÖNT!!!!

Däremellan åkte jag till Plantagen och köpte stöd till min avokadoplanta som ceppat ur och vuxit 20 cm till sen jag planterade om den. Pinnarna jag hade var alldelles för korta så jag köpte ett fett jävla spett på 120 cm (plantan kanske är 100 cm hög nu) men den fortsätter bara växa...helt otroligt. Allt från en liten ICA-avocado.

Den dricker vatten som ett as och är störtkänslig för solljus och torka. Slokar förminsta minut jag glömmer vattna den och bladen bräns i topparna direkt om solen lyser på den. Jälla fjolla ;) men jag älskar den faktiskt ;P det r min andra avocado som vuxit sig galet stor.

Dom har liksom personlighet ;) myyycket bättre personlighet än de flesta dejter tillochmed :P

Jag sitter och slösurfar på dejtsidan för att det är kul att kolla in folk.

Elina brukar garva när vi sitter o kollar och jag lägger in mina kommentarer om hur jag uppfattar killarna vi kollar på eller som tagit kontakt med oss. Hon vill spela in vad jag säger.

Jag är inte snäll!

Men vissa....dom bjuder ju in till hån...på riktigt. Det finns säkert 134 Ridge Forrester-typer...fast med långt hår..halvuppsatt ala Madicken. Nattvind, hudsmekning, vinterkyss.....ALLA har nån läbbig Thailandsrem runt halsen och smörjer in sig i rapsolja på bilderna och alla står i badrummet och ser pykopatiska ut för dom glömmer slappna av när dom skall flexa musklerna samtidigt som dom skall ta bilden OCH ha ögonkontakt med sig själva i spegeln....shiiiit vad svårt :P

Och ingen kille har hittills kommit på att man numer kan ta bilder i spegeln utan att man ser telefonen.......så att man inte ens uppfattar att det är en spegel"bild"....alla står krampaktigt och håller mobilen på kortet (och alla som har mobilkort har också iphone....sug på den parallellen va).

Sen har vi snillena som lägge in samma bild i fotoalbumet som på profilbilden...det är nästan min favvogrej och det syns DIREKT vilka som kommer ha det så på hur dom tar kontakt och hur deras bild ser ut.

Nu skall jag ta och duscha så jag kan njuta av min nybäddade och nytvättade säng i natt.

Var just på jobbet och jobbade ikapp med pappersarbete. Imorrn skall jag dit och städa lite och skrubba trappan så att jag kan olja in den sen.

Ha en fin kväll och puss på stjärten

Inga kommentarer:

 
Web Analytics