onsdag 3 oktober 2012

Flygplatser (skrevs igår när jag var trött som fan)

Idioters samlingsplats! Asså jag får Michael Douglas 'Falling Down' ryck.

Blodsockret måste va på vajsing för jag vill ta äckliga nyrika bimbos i håret och uppfostra dom om hur man beteer sig i köer och äckliga affärsmän med viktighetskomplex att dom inte är godståg med förkörsrätt bara för att dom kommer från arabfakkinemirateb. VAR ÄR FOLKS JÄVLA ÖDMJUKHET?! Jag tar ögonkontakt, kollar att min medmänniska har det bra, är safe and sound, inte störs av mig mer än rimligt...hur svårt är det för alla att jobba efter samma schema?!?!

Nu sitter vi mittemot en skock tält som kacklar, gissar irakier! Helvete vilken jävla ljudnivå. Håll käften jävla pladdertackor!!!! Ät er jävla börek å håll käften som alla andra. Och lägg ner servetten som ni aaaalltid har i ett järngrepp med lillfingret och ringfingret i handflatan var ni än är!! Den är neurotisk och en förlängning av slöjan att gömma sig bakom!! Ni är typ 27 och ser ut som mormödrar med era hysteriska servetter.

Och Vad är grejjen med parfymmängden? Finns det NÅGON som uppskattar att gasas ihjäl av rosenolja eller vad fan det är. LESS IS MORE (en dag kanske arabvärlden också fattar det...eller...näe)



Fiiiifaan!!! Människor är...jobbiga!!!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics