onsdag 3 oktober 2012

Pruttfull

Hahahaha

Mamma ser ut som en arg liten sköldpadda för jag köpte 2st 70cl efes på flygpltsen. Vi hade tydligen inte så mycket tid på oss som jag trodde och hon vägrar dricka fort.

Här är en inpösination av mamma: shiiiiirin du dricker INTE UPP all den ölen!!!! Det är ONATURLIGT!!!! Du kommer få SKRRRUMPLEEEHVÖR!!!!
Det är ONATURLIGT att dricka så mycket på så kort tid...dessutomgår det raaahk ut i din tarm och inte i magen deht är fahrligt!!!!

Jag klunkade schå mycket jag bara hann o sen drog hon i väg mig till till gaten medan jag sprang bakom henne och grymtade av skratt för hon såg ut som en missnöjd liten reptil hahaha.
Det var bara ögonen som rörde sig resten av ansiktet var stelare än Jeltsins "kodakmoment"-min. Ooooops

Nu jävlar måste jag uppfostra ryssjävlar igen... Vi ska på planet och en hes paris hiltontönt försöker köra om morsan på insidan. Mamma gav dom världens bulldog min. Hon kan se PRECIIIS ut som en fransk bulldog när hon blir sur!!

Både hon och jag blir sur på ryssarna. Så sjukt otrevliga o ouppfostrade dom är...iaf här!! Skräniga, buffliga och bara bläh!

Jaja nu skall jag stänga av o somna i mitt efes-rus på väg mot istanbul airport fr antalya!

Pössa

Inga kommentarer:

 
Web Analytics