fredag 19 oktober 2012

orkar inte med den här hunden

Han har aldrig varit intresserad av SITT EGET godis ännu mindre mitt!
Så jag tänker inte alltid på vart jag lägger saker per automatik.

Igår tog han min TREHUNDRA GRAMS chokladkaka från flygplatsen och åt upp. SJÄLV!!!

Tänkte på det när jag satt och kollade på Dexter igår..hmm hade inte jag min chokladkaka här? Den jag hade tänkt äta aaaaaaslångsamt eftersom den inte finns i Sverige och jag älskar den. Jaja...jag kanske la in den i skåpet igen.

Hunden var HELT jävla radiostyrd på promenaden i morse....det gick inte att få kontakt med fanskapet öht...helt i sin egna värld och den var 1800 km/h snabbare än alla andras. Om han blev rädd hoppade han 6meter upp i luften ist för 3m....blev han glad så studsade han i 300 km/h ist för 100....helt störd. Men så har han varit periodvis sen han föddes....dock inte lika mycket sen han blev ca 3 år och definitivt inte sen han kastrerades.

När jag vaknade i morse var hans vattenskål TOM....det händer inte ens på sommaren. När jag fyllde på den drack han häften utan att andas mellan klunkarna.

Hmm....okej? Funderade lite på om det var vommen han fick igår kväll som var salt? Så var det nog.....

(.....OM HUNDJÄVELN LIDER AV ÄNNU EN SOCKERCHOCK OCH HAR 300 GRAM CHOKLAD I SIN JÄVLA TARM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

INTE!!!

Tyckte hans skit var lite extra brun imorse...jag är ju trots allt bajsexpert extraordinaire numera............men sen ryckte jag på axlarna och tänkte att det kan väl hända..... (och sen tänkte jag att jag kanske var lite avföringsfixerad och kanske borde sluta analysera så mycket)......


Men se jag fattade ändå inte något......

...tills jag kom hem och tyckte det var jävligt stökigt i vardagsrummet där hundjäveln håller till........

Vad ligger där om inte ett tomt Milka Triolade 300grams chokladpapper.

Jag vill ärligt talat slå ihjäl honom. Jag VILL!!!!! men vaffan hjälper det liksom?

Denna sjukliga hunger måste bero på kastreringen och dietfodret han får. Men det lilla fettot har inte gått ner ett gram och ändå har han fått dietfoder i snart 6 månader. Det KAN ju bero på hans stadiga diet av stöldgods......

Nu när jag tänker efter så saknar jag strumpor, ljusstakar och en golvlampa också.................:P

Jävla skitapa!!! Vad tycker ni som kan hundar? Skall jag skita i dietfoder och ge fanskapet helfoder istället? Tror ni han blir "nöjdare" då?

Såhär kan vi inte fortsätta? Det är ju som att ha en valpjävel igen!

Ååååååååååååååååååååååååååååååh


1 kommentar:

Anonym sa...

Kanske kolla med vet? Choklad är giftigt gör hundar :(

 
Web Analytics