onsdag 17 oktober 2012

Tungt



Att aldrig få den man vill ha.
Faller inte fler ggr nu!
Är inte ute efter ngt egoistiskt, att ha någon för mig själv eller förändra hela tillvaron för den personen.
Har inga krav!
Ändå helt omöjligt för mig att bli älskad tillbaka.
Omöjligt!
Måste lukta illa både mentalt o fysiskt!
Nu försöker jag inte mer iaf...med någon!
The fat lady has sung!

Om jag bara kunde få somna nu...utan att fakking vakna så vore det skönt. Men som en dålig schlagerlåt så är imorgon alltid en annan jävla dag. Jag har inte modet att avsluta skiten.

Det suger att veta att det finns ngt...outforskat...med all potential till att bli bra om det får ta tid att växa fram, väljs bort som en jäkla abort!

Äh håll käften shirin!

3 kommentarer:

Anonym sa...

som allt annat så kommer det här också att gå över, ha tålamod <3

BitterTwitter sa...

jag är trött på att allt skall gå över.....

BitterTwitter sa...

(men tack <3)

 
Web Analytics