onsdag 17 oktober 2012

Magkatarr...

min magsäck gräver hål i min bröstkorg just nu. Lustigt nog heter det heartburn på engelska....så passande.

Jag gissar att det är magsäcken, den som sitter kvar där inne men som inte används längre, som har ett sår...den ligger ju där på sidan och bara producerar magsafterna för vitaminerna och immunförsvaret..ingen mat kommer dit längre.

Men tydligen kan man få magsår där och av smärtan att dömma måste det fan vara så. Det ilar, maler och sliter i både bröstbenet, revbenen och ryggen.
Får pilla i mig lite Lozec innan sängen.

Fiiifaan vad obehagligt det är.

Är lite i koma....avtrubbad liksom. Pga min psykiska heart burn alltså....

Försökte distrahera mig lite med att baka fler jävla macrons...tyckte det var smart att spritsa ut dom med ett annat munstycke...det var inte smart.....

Dom fick klassiska marängutseendet men det var inte bra ur macronsynpunkt för det spracks och blev mysko...det går ju ändå men det var mycket finare med dom platta ädelstenarna jag tillverkade förrut.

Jag har avaktiverat facebook...tröttnat på mig själv...om inte ens mina bästa sidor kan locka så är det lika bra att jag bara har mina sämsta sidor på display...dvs den här bloggen.

Nu ska jag sova...eller nåt

hejdå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics