onsdag 4 november 2009

And the madness continues... :P

Imorse tyckte mormor att det var en bra idé att koka kaffe. Det var ju bra...vad som var mindre bra var att hon tog min metall (!!) vattenkokarkanna och ställde i mikron och brassa helvet. sen tyckte hon att det sprakade så kosntigt så hon stannade mikron och tog ut kannan som måste varit laddad med nå felknullade joner och satte på den där den skulle vara.

*****BOOM*****

Så gick alla proppar typ!

Jag hade inte tid att stanna så jag ropade lycka till åt hemtjänsten och kutade ut genom dörren!

Säga vad man vill om hemtjänsten men dom underlättar mitt liv oerhört! Jag hade en salgs stolthets grej i början att jag skulle minsann sköta det själv men faan vad det var mycket.

Nu får vi se vad som funkar hemma när jag kommer hem. :P

Livet är ett äventyr....och jag är ingen äventyrare ;)

3 kommentarer:

The gemini sa...

hahahahaha, söta mormor!!

BitterTwitter sa...

okej..två proppar hade gått och kokaren är rostad...men micron funkar!!! :)

Barbabitch sa...

HELT otroligt!!
hahaha......mormor......

 
Web Analytics