tisdag 24 november 2009

Du dansar salsa på min hjärna med dubbskor

VA VILL DU MED MIG!?

En kund ringer. Hon är irriterad på att hennes dotter har lagt pengar på presentkort åt henne och man märker genast att hon vill ha pengar...gratis behandlingar etc. Börjar halvskrika om att vi är så jäkla dyra och att hon ville inte hit och ville inte dit vill ha två behandlingar för en på sitt presentkort som hon haft i ett år.

Nu tänker jag:

1) TÄNK igenom vad du egentligen är arg på innan du ringer. Jag kan inte hjälpa att du har problem i ditt privata liv. Jag får sitta o lyssna på hur hon på bruten svenska sitter o debatterar med sin dotter om vad som skall göras...INTRESSEKLUBBEN!!!

Jag har en salong. Jag älskar att ta emot kunder, jag älskar att hjälpa kunder. Men jag skall faan inte straffas av alla dessa jävla männikskor som har dåliga dagar i sitt liv och ringer eller kommer hit och är rent ut sagt riktiga SVIN mot oss. KOM INTE HIT DÅ...det är ju inte svårare än så??? Hon har ju inte ens varit här...och kritiserar redan.

2) vi har BRA priser på våra behandlingar. GÅ RUNT O JÄMFÖR!!!!! TROTS att vi har typ högsta hyran i stan. NI valde att KOMMA TILL OSS. Vi rev inte in någon från gatan...

Sånna här saker får mig att gå i moln totalt.

Den andra telefonen ringde och det var ett viktigt samtal jag väntade men eftersom den här kvinnan höll mig i ett strypgrepp över telefonen så kunde jag inte svara eller be dom ringa upp senare.

Går man till en salong är det ens eget ansvar att kolla upp så att man tycker att det är ett ställe man gillar. Vi gör allt i vår makt att bli omtyckta och utföra ett bra jobb. Man kan inte köpa ett presentkort och sen ringa och skälla ut folk när man skall beställa tid INNAN man ens har provat...innan man ens vet något.
VAD VILL HON MIG!?

MADDAFAKKA vad jag är exposionsnära just nu! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2 kommentarer:

Barbabitch sa...

AAAaaaaandas!!
Såja......skicka henne till mig.....så kan jag bränna bort henne.....
eller
ok
inte...
Aaaaaaandas!!kom ut till mig ikväll o titta på HOUSE med sonen o mig......please........

BitterTwitter sa...

ååååååååååååååååkejråååå :)

 
Web Analytics