söndag 9 september 2012

Mitt i natten

Som en trotsig unge...bara för att jag KAN! Hela ögonen är proppfulla av John Blunds sömngrus sedan flera timmar tillbaka men det är minsann inte var dag lillkusin är här och då passar man på att njuta.

Vi har haft Mickis och hennes goa bror på besök här ikväll...det var ASMYSIGT!!

Det har varit en väldigt bra dag måste jag säga :)

Gick upp i god tid och unnade mig en hårtvätt ;) höll ut en VECKA :O det var mindre äckligt nu än sist...håret vänjer sig fort.

Sen gick jag ut med min lilla ulliga vovve och knatade till jobbet och mötte en uppvarvad Nathalie som var i gasen för hon skulle göra en uppsättning och jag var hennes uppvärmar modell :P det gick ganska fort för henne att värma upp...är man proffs så är man liksom ;) men den tjejen har för höga krav på sig asså....

Hon gjorde en kanonfin knut på kunden men kunde inte ge sig själv nån cred alls. DET VAR SKITFINT NATHALIE!!!

Vi stängde vid 13 för Nathalies pappa skulle uppträda på musikens hus och hon missade det förra året så nu ville jag inte vara skyldig till det igen :P

Därefter knatade jag hem och städade lite innan Ullis, Sara och Oliver kom in till stan och hem hit. Det var inte så mycket....tog undan lite ren tvätt och dammsög.

Vi hängde lite här och chillade medan vädret bestämde sig vad fan det ville göra...vilket var att dampa lite granna men inget allvarligt. Tydligen hade andra delar av regionen inte samma tur men stan klarade sig riktigt bra.

Vi gick runt lite och sen gick vi och åt mat...eller...dom andra åt mat. Jag blev ÅTERIGEN förbannad på snålkineserna med sina jävla bufféer som vägrar låta mig pröjsa barnpris.

Jag äter MINDRE än ett barn!!!! Jag TÄNKER inte äta deras pruttbuffé då. Då fittade dom sig och gick o kollade hela tiden om jag satt och åt av dom andras tallrikar....
Dom jävlades även när Ullis skulle betala och höll på och jiddrade om antalet måltider som för att påstå att vi försökte mygla till oss gratis mat för att jag ändrat mig om att äta där fast jag satt kvar vid bordet. Men jag kunde ju inte sitta utanför och vänta direkt :P

När vi skulle gå råkade jag platta till en skumkokosboll jag hade köpt på marknaden (i påsen).
Då hoppade en liten djävul fram bakifrån mitt öra....han sade: kom igen...platta ut kokosskummet på bordet och gegga ut det lite. och sen sade jag åt dom andra att
Så jag gjorde det som en jävla 4-åring och sedan sade jag åt dom andra att KUTA (vi hade redan betalat)...............

Vad jag inte hade räknat med var...att jag glömde min fleeceväst där. Vi skrattade som ett gäng busiga skolungar som lyckats skolka. Hyenor. Tills jag kom på att...FAN...jag måste gå tillbaka och hitta min väst :P

Somliga straffas direkt ;P det var rätt åt mig :P Oliver följde med mig direkt som en liten trogen krigare :P men jag vägrade låta honom komma med in om dom var sura för kladdet vid bordet. Det var mitt fel och om dom skulle säga ngt ville jag inte tat nån annan skulle bli utpekad.

Men västen låg på en hylla och dom hade fullt upp med att ta hutlösa priser för sin fula jävla buffé av andra så jag tog den från hyllan och gled ut. Dummaste jag gjort. Att kleta på bordet alltså.

Sen kollade vi på parkour vid stationen.

Efter det drog vi runt lite planlöst på stan och mötte upp lillkusinen min. Därefter gick vi till domkyrkan och kollade på Gustavianum och sen på eldshow i Odinslund. Därefter lite marknad vid Saluhallen och sen hem.

Vi slökollade på tv och sen ut med hunn och sen kom som sagt Mickis och brorsan hennes. Dom stannade mycket längre än jag trodde dom skulle vilja med tanke på att dom hade en av sina "bror och syster" kvällar på stan :) myyys!

Sen tittade jag och Annakusin på nya Dr House-avsnitt. Vi har precis samma humor. Hahahah...skrattar så det sprutar om det.

Som vanligt gosade vi ihop oss och jag fick klia ur fingretopparna ;) hon älskar kli och jag älskar att klia :)

Nu har jag kört hem henne till mormis där hon slagit läger denna gång...fast jag hörde att hon börjar lacka på upprepandet av saker hahaha...demens som äääär så kul :P så hon kommer nog hit och bor snart ist. Hon är här i krokarna och forskar och då bor hon i muppsala.

Nu ser jag flera datorer....

har fortfarande inte skrivit av mig...så det blir nog lite bloggdiarré här va....imorrn kanske...zzzzgonatt!!!

*

Inga kommentarer:

 
Web Analytics