lördag 26 september 2009

Ah ännu en bra dag till ända...

Det rullade på idag med men inte tillnärmelsevis som igår.

Provade nya vaxappilkatorn på lillebror och han blev hårfri och fin på nolltid och utan kladd. Jag kommer aldrig använda den andra jag hade innan. Kladdhinken :P

Kul att vaxa. Han är ju svart efter turkland så man kan inte lasra.

Har blivit lite av en ögonbrynsdrottning på sista tiden :) kuul. Älskar att noppa folks bryn och se hur nöjda dom blir efteråt. Har haft tre översvallande nöjda brudar på mindre än 24 timmar. "åh äntligen nån som vet hur jag vill ha det, hit kommer jag tillbaka". Då blir man ju skitglad :D

Nä fan nu skall jag hem och vila och sen blir det kanske en skvätt av Oktoberfest :D antingen med U&U eller morsan.

Helst skulle jag vilja inta Homer Simpson-läge i soffan och dreggla och dricka öl. RAAP!

Trävlig helg fifan :P

2 kommentarer:

Obnoxious G sa...

Har intagit Homer-läget, doch utan öl.

Jag kör den romerska stilen med en klase vindruvor istället.

BitterTwitter sa...

Obnoxious G hahaha I love it ;)
Men om jag inte minns fel brukar dom ha en klase vindruvor strategiskt placerade längre ner på kroppen ;)
´Men ett litet knippe kanske räcker ;)
//obnoxious fittertwitter ;)

 
Web Analytics