onsdag 23 september 2009

Elgiganten...

Vilken jävla bajskedja dom är.

Dom levererar FEL tvättmaskin.

Dom svarar inte i telefonen...deras kundtjänst kan ingenting.

Dom hjälper inte till så att kunden får hjälp med sitt problem.

Jobbar man HELTID kan man inte åka ut till bushen där dom väljer att ha sin jävla pissaffär...därför uppfann Meucci/Bell telefonen. Då sätter man inte DIREKTNUMMRET man gett till kunden så att denne skall kunna ringa DIREKT, så att den kopplas till kundtjäsnthelvetet i Jönköping. Man gör inte så...då MOTVERKAR det hela grejjen med att ge ut DIREKTNUMRET. Men jag är inte arg.....JAG ÄR SATHELVETESFÖRBANNAD!!!!

Senaste konversationen med kundtjänsten(KT):

KT)- åkej men vill du att jag skickar ett till meddelande till affären i Boländerna att dom skall ringa upp dig?

Jag:- ja men det funkade ju inte sist...dom har ju efter 100år fortfarande inte ringt upp...jo fressten säg att kunden är asförbannad och tuggar örat av dig per telefon. Och dom skall ringa upp NU! Och hälsa puss och fakking kram från mig.

KT:- skall jag skriva så, ordangrannt?

Jag: -ja det tycker jag verkligen att du skall göra.

KT: då gör jag väl det då....


Uääääääääähhhhh...jävla pissmuppar!!!! Jag vill ha min tvättmaskin...sånt här händer alltid mig!

Dö Murphys lag dö

3 kommentarer:

Thyg0d sa...

O´Tooles lag:
Murphy was a f*cking optimist!

Finns fler bra lagar som funkar alldeles utmärkt... Jag är drabbad av alla!

Thyg0d sa...

Några av dom samlade

http://www.murphywasanoptimist.com/

BitterTwitter sa...

Hehehehe Tack :D kul att se dig här
Hur var bröllopet?

 
Web Analytics