söndag 20 september 2009

Jag har blivit så elektroniserad :)

Nu haver jag en egen tvättmaskin i lägenheten. Fatta vilken LYX!!
Snart får jag pappas gamla diskmaskin också :) nu fattas bara att jag kopplar dammsugaren till Harry så när han får ett ADHDryck så dammsuger han lägenheten automatiskt ;) vore guld.

Funderade på en sån där liten mojäng som åker runt och dammsuger automatiskt under dagen men risken är att jycken skulle bli kär och försöka sätta på den ( och då menar jag inte on/off) :P

Man får väl vara duktig och dammsuga själv iallafall då.

Nu har jag pannknack från helvetet så jag skall lägga min lata feta kroppshydda på balkongen och läsa min spännande Alex Kava roman i solen. Åt egenhändigt tillverkad köttfärslimpa (svingod) och potatismos nyss. Gott!

Underbart väder såhär på hösten :) önskar jag var ute på bågen ist för att sitta här. Nästa år skall jag åka tills jag spyr på motorcyklar. Vore kul att skaffa en KTM faktiskt.

(kolla kolla jag KAN va positiv också :P)

Fred ut!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics