fredag 25 september 2009

Just ja...

Glömde säga tat jga har tvättat 2 tvättar i min FLÄSHIGA tvättmaskin ;)
Det är kanske därför jag är så glad...för det funkade tillslut. Även om installatören hade keffa instrument och verktyg när han kom och påstod att jag inte hade el i vägguttagen och att han inte hade tid eller kunde fixa detta så jag skulle få göra det själv.

Då tänkte jag att jag skulle slänga ut maskinen genom fönstret...men så ringde jag pappas superkompis som jag lasrat gratis i..typ 3 år och han tycker att han är skyldig mig tjänster (och han är elektriker/alltiallo). Ringer honom direkt och var är han om inte i mitt hus (!?) nere på en av restaurangerna och fixar deras stekbord. Så han kom upp direkt o hade sina mätinstrument o krejjer och hjälpte killen (som förövrigt var ASSNYGG men lammkött så in i helskotta..so I didnt go there ;)) istallera tvättmaskinen.

BABBEL!!!

Vi har haft så fett mycket kunder idag. Hela personalen sprutar adrenalin och är helt hyperaktiva fortfarande. Vi har nog slagit rekord idag :) fett bra kassa!! KUUUUL!!!

Herrå! :D

4 kommentarer:

Old bastard G, Aiight! sa...

Why not do Lamm?
Till det passar det med en Retsina.

Du skulle bara ha sagt att Kundtjänst hade utlova speciell "personlig service" utöver det vanliga!

BitterTwitter sa...

Jag är inte en sån som bara kollar på bestämda kroppsdelar men dämn vad dom byxorna satt snyggt :P *flås*

BitterTwitter sa...

Just ja...lamm tilltalar inte tant. Gammelbock däremot hahahaha

Tjött sa...

Tur det, du har redan lamtjött...

 
Web Analytics