tisdag 29 september 2009

Trasig laser :(

Lasern är kaputt gegangen...
Så jag sitter mest och slösurfar :P
Imorgon kommer mupparna och fixar den...eller tar med den till Sthlm. Det är tredje ggn på kort tid *morr*. Jag förlorar pengar varje gång deras mussepiggmaskin pajjar.
Bah!

På lördag skall jag på KROM och rocka loss till Judas Priest-tribute band. Skall bli skitkul. Förfekke hos mig med brudarna och sen drar vi :D
Skall försöka att inte böla ihjäl mig när dom spelar Diamonds and Rust (J's och min låt). Prutt för musik som man kopplar ihop med folk :P Fast det brukar släppa efter sisådär...10 år typ ;)

Efter M kunde jag inte lyssna på Bryan Adams "Please forgive me" på ÅR :P men det gav sig som TUR var för det är en sån fin låt.

Var ute på stan och handlade hårdrockiga kläder med BarbaBitch som vi varvade med skvallerupdateringar. Det var mest det ständiga ämnet KÄRLEK som vi aldrig blir kloka på :P.
Vårt favoritämne SEX är vi redan kloka på ;) mohaha. Tur att man har en sån toppenkompis man kan prata allt med. I love u babe :D

Det är så lyxigt att ha sin bästa vän i salongen runt knuten. Även om det var roligare att ha henne i SAMMA salong förr så är det fortfarande skönt att hon är i närheten för snabba shoppingturer och turbofikor mellan kunderna, både hennes och mina. Världens finaste tjej är hon! MIN BarbaBitch :D

Barba..kläm finnen ASAP...du vet vad jag menar :P annars blir du galen tillslut. Jag är ju din musa och finns alltid här :D

2 kommentarer:

Barbabitch sa...

puss på näsan!
På lördag ROCKAR vi!!!

Profound-master G sa...

Tja, vem f-n blir klok på det där med kärlek?
Sex är betydligt primitvare känslor, klia där det kliar liksom.

Som ung och kille hade man ju fördelen att kunna ägna sig åt sex utan kärlek, men med tiden har det förlorat sin charm, nu får man bara ågren efteråt.

Men tålamod och tid löser alla problem, även dom med kärlek!

 
Web Analytics