lördag 26 september 2009

Satt och läste på SH om Anna Anka...

Anna Anka är en äcklig människa. Aldrig...eller sällan har jag önskat en annan människa illa men hon är en vidrig individ. Jag önskar henne fattigdom och övervikt och total utfrysning av hennes omgivning. Det skulle ge mig ändlöst nöje och underbar tillfredställelse att se henne frånskild, utan pengar och utplacerad i COMPTON eller nånstans där det finns en massa av hennes gamla fockade "illegala" mexikaner.

Då skall vi se om hon ger sin nya PIMP Gonzalez en avsugning varje morgon...med lite mexican cheese chorizo. VISST kan man göra det för sin make, det är inget fel alls..men hon gör ju detta för att hon skall få status, pengar och berömmelse. Hon fnaskar på en högre nivå.

Det som sticker mest i ögonen är hur hon pratar om sin makes fans och sin barnflicka. äckliga vidriga människa. Utan fansen skulle hon fnaska efter filmroller fortfarande. Hur vågar hon yttra sig som hon gör? Hon ser ut som hon har cancer i slutstadiet...blodet fryser i mina ådror bara jag ser henne.


Synd att Mr Anka valde ett sånt människovrak till hustru...men vem vet hans preferenser? Han kanske gillar att bli domderad och förnedrad.
Jag hoppas universum jämnar ut sig ang Ankfrun...

Jag ser fram emot det!

2 kommentarer:

Barbabitch sa...

Du menar farmor anka.....
det är ju så hon ser ut!!
Kunde han inte ha skaffat sig en snygg fru?

Katja sa...

Amen!

 
Web Analytics