fredag 25 september 2009

Boopboopidooo

Gissa vem som är glad som en lärka? ;) Jo Bitterfitter (freudiansk felstavning haha).

Konstigt att en DAG kan göra en så glad. Det är fredag :D solen skiner :) och jag köpte just fina accessoarer till min praoelev som pimpade upp hennes klänning så hon ser ut som en modell. Sötaste tjejen blev ännu sötare. Tänk om man fick jobba som PA (personlig assistent) och handla kläder och accessorarer åt folk hela dagarna? (med deras pengar då ;)). Men detta var värt varenda öre (även om örena var mina) för det blev så fint!
Hon har inget självförtroende och är världens sötaste och smartaste. Hoppas att hon lyssnat på oss dom här två veckorna nu och blir lite kaxigare och tycker mer om sig själv i fortsättningen. Och om hon läser här så skall hon ha en stor puss och tack för att hon praoat hos oss i två veckor :D

Nu har jag gjort fas två av mina "shoritzoläppar" (GuW 2009) och jag är nöjd. Jag blir ändå nöjdare när svullnaden och blåmärket lagt sig.
Jag har alltid undrat varför folk med stora läppar liksom suger in läpparna i och liksom slickar på läpparna på det viset ist för att bara göra det som alla andra gör. Men det räcker inte fan. Under mina ballongläppstimmar (innan min kropp har hajjat och accepterat att dom blivit ihjälstuckna av nålar) så har jag börjat fukta läpparna på samma sätt som riktiga storläppade afro-american people do ;) I feel down with the hood...haha närå jag skojar:P

Nu skall jag gå o äta min egenihopknåpade lunch. Fick en hel påse av organiska grönsaker av en kund igår så jag trollade lite och voíla...lite arabinspirerad haricover(t?) gryta med tomat och citron...hoppas det är gott. Nyttigt iaf :P

Nu har jag skrivit en uppsats om ingenting..i riktig dagboksanda så nu lägger jag av innan jag somnar av mig själv...

Puss i valfritt veck :P

Inga kommentarer:

 
Web Analytics