måndag 14 december 2009

Klockrent I-landsproblem :P

Jag har träningsvärk!

Av vad kan man fråga sig? Jo av att röja ur mina överfulla skåp och lådor.
Unfitness at its worst :P
Jag vaknade av att jag hade tokigt ont i kroppen av mina städbravader. Harry var så trött efter att han övervakat mitt städande från golvnivå att han inte ens hade försökt hoppa upp i sängen under natten, vilket måste resulterat i att jag inte rört mig alls på typ 7 timmar och hade noll blodcirkulation i höger bröst...aaaj! Nästan lika obekvämt som att få nipplecramp när man kör hoj på hösten/vintern.
Dom är känsliga dom däringa blafforna :P

Nu skall jag ägna mig åt lite bokavföring....zzzznark!

3 kommentarer:

Barbabitch sa...

Jag har aaaaaasont i armarna!
Jag har bakat!!

BitterTwitter sa...

See nigga...det är därför jag inte bakar ;)
eller går till gymmet eller går i trappor eller...............jag ser ett mönster här :O

Karin sa...

Blafforna!!!! hahahahahahaha....

 
Web Analytics