onsdag 9 december 2009

*stort smajl*

Jag är så trött att jag vill gråta men jag är skitglad. I salongen är det fullt ös.
Festen hägrar och jag har äntligen handlat typ allt som behövs mat och dekorationsmässigt.
Pappa ringde var 10e minut och tjatade att jag skulle skynda mig tillbaka till salongen (eftersom man ä smart och lägger handlandet på arbetstid hehe) så det blev lite mer stressigt än jag hade önskat..men men.
Jag har slagit in en massa fina produkter vi skall lotta ut. Det blir utlottning av grejjer för över 1500 kronor men det behöver vi inte berätta för pappa.

Han stog och skulle vara stora chefen idag och sa: -"ge flickorna (våra praktikanter) ett bra pris på laserbehandlingar gomman."
"Okej", sa jag :P "ni får 50% på era laserbehandlingar"....hahaha man riktigt såg hur pappas pupiller drog ihop sig och ansiktet fortsatte le medan han bakom masken skreeek i sina tankar: "men vaffaaan jag menade inte SÅ MYCKET??!!"
haha haa...
Men jag räknade iskallt med att dom är ju bara 17...hur mycket stålar kan man få ihop då...det blir ju inga jättesummor jag går miste om hehehe :P

Nu börjar julrushen märkas. Folk fullkomligen dräller in i salongen och det är så kul!!!

Sen fick jag ett samtal från ett företag jag väntat på länge...nu skall jag utnyttja mina sjukskötersketalanger i salongen :D UNDERBART!!

Vår hudterapeut skall börja på heltid ist för att flacka mellan 2 jobb...UNDERBART!!

Vi utvecklas hela tiden...UNDERBART!!

*********TA I TRÄ FÖR FAAN*******

Puss i knävecket!!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics