måndag 21 december 2009

Winterwonderland


Jag ääälskar vintern. Anledningen till detta är att jag numer har varmgarage. Vilken skillnad i livskvalitet. Inte en ruta att skrapa i sikte. Underbart. Hunden är ren och torr när man kommer in från prommisen. Kinderna är rosiga och det är ljust och vackert. Man blir nästan lite religiös av sig ;)
Bilden bredvid tog jag igår kväll på julkonserten i Danmarks k:a. Om den skall jag inte prata för jag har inte så mycket postivt att säga :P dom hade ngt jälla brassband som spelade falskt och var för...jobbigt att lyssna på (och jag älskar livemusik annars).
Hursomhelst så tycket jag granen var så vacker. Ser ut som en saga. Narnia!
Mitt öra gör satont. Jag tog hål själv med pistolen som jag tar hål på kunder med. Men man är ju inte lika smart själv som man ber sina kunder att vara...så jag bytte örhänge efter att jag tagit hålet...biiig nono när man tar hål. Speciellt i brosk som jag gjort. Så nu är mitt högra öra ganska stort, dunkande och mörkrött...bra där. Men jag skall låta det sitta kvar och förhoppningsvis självläka...tills gangränen har spritt sig till hjärnan :P (kallbrand).
Nä nu skall jag gå o äta lunch. Mmmmm!
Kram och snöbollskrig!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics