torsdag 10 december 2009

Ojojoj....

....vad jag tjatar om att jag är trött hela tiden...
I dag är jag TRÖTT hahaha.
Det har varit full ös medvetslös hela dagen i dag med.

Nu är klockan femöver nio på kvällen och jag är fortfarande i salongen för städpatrullen är här. Min kusins man har en städfirma (han är jättedriftig...redan 10 anställda och har kontrakt med ICA Maxi och arlanda etc. *stolt* han är typ yngre än jag :O...nu är jag iof ganska gammal men jag känner mig som 17 när jag hör om folk som har egna företag och så...det är så vuxet).
Jag slinker ju med på ett bananskal på pappas. Iof gör jag allt jobb men det var ju inte jag som startade upp originalfirman liksom.

HUUURSOMHELST.................................faaaaaaan jag skulle ju baka i kväll....VITTUUUU!!!

Jag kommer inte hinna sova inatt :P

Jag vill att allt skall va perfa så jag kör på i 190...men jag är helt slut :O

Jag hittade perfekta julklappar till mammi, mormor och pappa. Kalendrar med en massa gamla foton som har glömt. Så man kunde skräddarsy dom på nätet...ballt som fan.

Nu måste jag gå för städisarna vill nog in i mitt rum :O

Puss och önska mig lycka till att hinna allt :S

Pussis

1 kommentar:

Barbabitch sa...

Lycka till , vännen!
Vi är många som hjälper dig idag....så det ordnar sig!

 
Web Analytics