torsdag 31 december 2009

Saker och ting löser sig...

Kunderna jag berättade om...det löste sig. Min pappa var i salongen när en av dom kom in och han tog dom åt sidan och sade ett sanningens ord eller två ;) bland annat att dom var jättevälkomna till vår salong. Att dom skulle säga till MIG om det var något som inte stämde. Att INTE hålla på och pressa priserna hela tiden...för då var dom välkoma att gå någon annanstans för det var inte tomater vi krängde här utan laserbehandlingar *hähä* och att det var dyr utrustning och dyra lokaler och vi tolererar inte längre deras sätt att sänka priserna vi har.
BRA PAPPA!

Kunden kom tillbaka och var mkt trevlig. Hoppas det håller i sig! Ingen annan har hållit på så ju.


Mormors döttrar...två har hört av sig idag...en vecka efter julafton...jag skiter i det nu liksom. Tycker dom att det räcker får det stå för dom.

Ikväll är det nyårsafton.

Jag har ätit godis för sista gången nu :) det är inget nyårslöfte....mer ett hälsolöfte. Jag lägger ner allt intag av sött, onyttigt och lightläsk/läsk under ett år och ser hur jag mår. Just nu mår jag fett illa ;) för jag tryckte i mig godis som om jorden gick under imorrn ;) skall smälla i mig en cola zero också sen är det slut :P skönt tycker jag. Kommer nog inte sakna det. Det finns ju där om man verkligen vill men jag vill inte mer!

Under jul och nyår..när man har extra tid och tänka så...saknar man mer. Jag saknar dig!
Din lilla mamma ringde mig igår och jag önskar jag kunde åka och krama om henne. Men hon och din pappa påminner så mycket om dig att jag inte kan åka och hälsa på. För det är med för tungt hjärta jag åker därifrån sen. Men det betyder inte att jag inte saknar dom. Sötnosarna!

Nu skall jag gå o sätta på mig en bylsig tröja...så får vi se om pappa kan hålla klaffen om min vikt i kväll. Tänker fan inte klä upp mig iaf :P myskläder ftw.

Hajjy börjar bli rastlös..,måste väl ut med honom nu...fast han blir skitskraj av alla fyrverkerier. Hmmm...får hoppas att dom tar uppehåll medan vi är ute.

Grått nytt hår people! Helt sjukt att det är 2010 snart...det går för fort :O

Puss på....valfritt ställe ;)

4 kommentarer:

FatBastard G sa...

Jag avlägger inte heller några nyårslöften, men visst har tankarna gått åt samma håll.

Det är inte så mycket godiset för min del, men läsk och chips/ostbågar.

Jag tyckte inte jag drack så mycket läsk förän jag städade bort tomglasen, fan vad mycket det var.

Blir det en mild vår ska jag ta mig i kragen och cykla till jobbet, tidigare gjorde jag alltid det, och jag älskade att cykla, även mitt i vintern.

Jag har aldrig mått så bra som då!
Jag vill hitta tillbaka till det.

G-dawg sa...

En sak till.

Puss tillbaks!

Karin sa...

Klarar jag att sluta röka efter 20 cigaretter per dag i 12 års tid så klarar du av sötsaker!!! Vill man så kan man!!!! Man måste bara ha motivationen!!! Och det verkar du ha så jag vet att du grejar det då! Gott nytt år vännen!!! Puss och kram!

Barbabitch sa...

I´ll be there for you!!

 
Web Analytics