onsdag 23 december 2009

Sweet Jesus Mary and Joseph...

Vilket låångt dygn.
Salongen var som ett getingbo idag och vi fick en riktigt bra kassa. Alla presentkort folk köper drygar ut kassan bra.

Det dog totalt klockan 17 så vi satte igång och städade. Golvet är ju marmorplattor och man kan inte torka det hursomhelst för det blir ju tokflammigt :P så jag fick moppa och sen torka för hand. Gissa om jag är spak i armarna nu.

Sen var jag och handlade med mamma på Kvantum. Mamma, lillebodde, mormor och jag skall fira här hos mig först sen går jag och fuckface (lillebror) till pappa och hans fru för lite orientalmat. Bra blandning. Skulle spy om jag fick julmat hos båda liksom.

Nä jag är så där trött så att det skriker i hela kroppen. Jag måste gå o dö i soffan. Imorrn måste jag upp och städa lite och sen griljera skinkan. Tycker det är godast färskgjort. En del höll på med sånt i veckan...fattar inte det. Blä. Då håller den ju sig inte lika länge.

Just ja...soffan...nuuuu

Piis out

Inga kommentarer:

 
Web Analytics