onsdag 8 februari 2012

Insidan....

Hehehe...jag lade upp före och efter bilder på FB för att visa resultatet av min operation.

Och alla skriver att jag är så vacker på insidan och utsidan....asså...det är gulligt...men dom har nog inte läst min blogg va?

Jag är en ganska hemsk individ som skrattar när folk slår tårna i tröskeln och fullständigt avlider av skratt när ungar ramlar på AVF på TV. Jag hånar allt jag kan, jag tjaffsar med min familj när JAG tycker dom borde skärpa sig och jag är en riktig ragata mot min hund :P....så eeeeh...skall jag lägga ut en länk till bloggen intill bilderna? hehehehe....

Annars har jag inte så mycket att tillägga.

Jag vaknade tvärförkyld imorse. Hade vaknat under natten och tagit en Xyx för jag hade ont i halsen men förkylningen försvann i duschen :P och sen har jag mått helt ok bortsett från lite nysningar och lite ruggighet. Men det får man ju räkna med som rugguggla :P

Ryggen var myyycket bättre i morse också...vetefan hur det gick till eftersom den var så sjuuukt ontig igårkväll...kanske var nån inflammation som höll på att laga det som var trasigt ;)

Nu skall jag sova faktiskt för imorrn skall jag gymma med Elina..imorse försov hon sig och jag trodde jag var förkyld :P

Faaaan jag måste bädda om....jääävla 180-en-madrass-säääääng.....oooooorkaaaaaa

Ha det fiiint

pössa

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är en fin människa på många plan, men även utseendemässigt har du alltid varit fruktansvärt söt/snygg

Men att du mår bättre och blir hurtigare gör att du utstrålar ännu mer av din skönhet.

Vi andra har sett den hela tiden, nu ser du det själv också hoppas jag.

/G

 
Web Analytics