lördag 18 februari 2012

Lördag...igen...:)

(Edit: det är så många stavfel och felskrivningar i denna text att jag blir rädd...man jag orkar inte gå igenom den igen för jag är på ett "devil may care"-humör idag och skiter faktiskt i det så ni får hanka er fram.... :P förlåt :P).........


....det är så jäkla förutsägbart...det händer varje vecka liksom :P börjar fan bli en vana ;) lördagar alltså....

Jahapp...här sitterjag på jobbet och målar naglarna...jaaa jag skall jobba...det finns en tvätt som skall in och sen skall jag gå ut med sopor och göra bokavföring. Men naglarna måste ju torka först :P det är ju ffs Rooouge Noir man kletar på...Chanels IKOOOONlack....det bör inte stressas...och just när jag skrev det så atte jag ena tumnageln mitt i den andra nymålade tumnagelns spegelblanka blodröda yta och gjorde ett hack *SUCK*

Vi lysnar på Faithless...han är skön på något konstigt vis...svårt att placera karln i ett fack...det är lite soul, rap, reggae, house...vetefan asså...annorlunda :)

Ni undrar ju såklaaart varför jag inte bloggat på sista dagarna. Jo det var såhär va...jag har ju inte kommit fram till dtorn på grund av alla blommor jag fick på alla hjärtansdag. Såfort jag närmat mig datorn så har det trillat en vas med rosor som var överbelastad...och kartongerna med choklad skall vi inte prata om....ujujuj...nästa år får jag nog hyra en lagerlokal så kan jag anställa en liten sekreterare som får sitta en vecka och svara på korten och boka in alla beundrare.

Men NU har jag lagt diamanterna, breven och rosorna åt sidan och fokuserar helt och hållet på att tråka ut er ;)

....det gick ju ganska fort ;)

Jag har bara jobbat dom senaste dagarna. Kommit hem vid 21, gått ut med hunden, handlat lite, fixat lite, trixat lite...färgat håret lila :P insett att jag är fortfarande fakking flintskallig och vill skalpera mig för då blir det iaf jämnt :(


Så nu är tvätten inne, naglarna förstörda, borttagna (lacket) och ommålade varav ena handen i en ljusare nyans än den andra och jag gillar den INTE...så jag vill ta bort det men jg orkar inte för då försvinner det på andra handen och jag pallar inte att måla om IGEN. I-LANDSPROBLEM!!!!!!!

Så alla ni som har blattehy...skippa att köpa Isadoras nya Icy Lilacs det är en ljuvligt ljus syrénlila med inslag av rosa toner och ett mjuuukt tunnt kallt blått skimmer...den är så fiiiiin...ja jag vet att ni är vinterbleka och att ni tycker att den äääär så fin men den är inte fin på.
Det ser ut som bajs...iaf på korta naglar och sen är deras borste bajs eller så är det formulan i just detta nagellacket för det blir randiga penselspår på nageln i färgen och sånt är så jävla störigt så jag börjar noshörningsfrusta.

H&M's nyans som heter Temptress är dock SJUKT snygg till vår hy...så satsa på den ist. Lite mer gammelrosa-lila, liksom en fin vintagefärg...nä jag måste ta bort isadoralacket...jag blir arg av att se det.

Jag har inte mycket att tillföra som ni märker kanske :P

Jag åkte och handlade mat till helgen nu när alla öngdommar skall komma. Ullis två ungar skall sova över för dom åker bort på barnfritt bröllop och sen kommer Emelie och Sandra med Sandras beau Mattias från Öret så det blir 5 ungar.

Tänkte svänga ihop lite tacobuffé ikväll. Fattar inte att svenska folket aldrig tröttnar på tacos. Asså det är ju gott när man väl äter det men såfort jag hör ordet tacos så blir jag besviken. Det är så....tjatigt :P men det är en enkel lösning när man är många, man kan variera resterna till paj, pasta etc så det är ju en jävligt praktisk rätt och ungar älskar skiten så why not liksom ;)

Jag var mer sugen på hemmagjord pizza eller något men tanken på vad man skall köra för topping som passar alla fick mig att ändra mig :P så jag kör på tacos ist.
Blam: köttfärs
Blam: lite nachos
Blam: tillbehör
Blam: papperstallrikar
Klaaaaaaaaaaaaaaaaart!! sen blir det chirre, glass, tv o säng :P
Jag är sjukt uttråkad just nu. Sov gott inatt, hade gärna fortsatt när klockan ringde men vad är en bal på slottet? ;P

När jag kommer hem måste jag dammsuga och svabba lite för jag hann inte igår :/

Jag har satt på en irriterande jävla popskiva som gör att jag inte kan koncentrera mig på att skriva...det här är ett exempel "republica- baby I'm ready to go"....det kliar i min själ av sån musik....jag vill slita ut trumhinnorna...och Oasis....jävla skränig skitbrittpop...indiehelvetes jävla irriterande jävla...jag KAN ju byta skiva...BRB....

Dom borde förbjuda indie...The verve "the drugs dont work" är den enda som borde få finnas....nu spelar Feeder...going down...jag vil begå självmord. Jag får ångest av deras gnälliga sätt att sjunga. Man ser framförsig hur dom står där på tå med mickjävlen på 2.5meters höjd och dom står med huvudet bakåtlutat som nån jävla femåring som försöker nå godiset på köksbänken...samtidigt som dom har spastiska jävla epileptiska anfall och nå jävla velourkostym alternativt nåt fult UFFöplagg och fettigt hår.

Asså han Jarvis Cocker....jag reser RAGG när jag ser sånna människor.
Det värsta är att Emma och Ege är helt frälsta i "pop-pojkar" eller har varit iaf...och älskar sån musik.
Hur kan vi ha så mycket gemensamt och vara så OLIKA!?

Bara kompet i bakgrunden...det är ett jävla buller av bas och hammondorglar och pagefrisyrer med mittbena...uuuuäääck..jag får flashbacks från 9an :P

Tacka vet jag hederliga rock. En elgitarr som ylar...inte nå jävla skränigt garageband som borde stannat i garaget ist för att få världsstatus blääääää.

Men jag är inte bitter.

Nu är det nå jävla "April Lavigne/ Disneyklubben försöker verka grunge/äcklig Hanna Montana skit"...faaan jag måste byta nu!!!!

Hahah just då kommer Baby Bird, You're Gorgeous.....blääääääääääääää.....
så jävla störd text. Fyfaan..jag kommer behöva terapi efter den här skivan. Rock terapi.

Fort av av av.....

Inga kommentarer:

 
Web Analytics